וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוניליוור תציע הנחות של עד 20% ברשת רמי לוי

30.7.2015 / 12:10

לוי: "פניתי אליהם ואמרתי שייתנו לי מבצעים יותר מעמיקים. הם אמרו שאם אני אגלגל את המבצעים ישר לצרכן הם יסכימו - וכך יהיה"

קניות לחג ברשת רמי לוי ספטמבר 2010. אורי לנץ
קניות לחג ברשת רמי לוי ספטמבר 2010/אורי לנץ

מלחמת יוניליוור-שופרסל מחריפה: אחרי שאתמול (ד') הציבה שופרסל שילוט בסניפיה בו קראה ללקוחות לקנות מותגים מתחרים באלה של יוניליוור, כעת מתכוננת יוניליוור להשיב מלחמה ולהעניק הנחה של עד 20% במוצריה ברשת רמי לוי, המתחרה של שופרסל.

ההנחות יחלו ממחר והן יהיו בשיעור של 10%-20% על שלל מותגי יוניליוור - תלמה, קנור, AXE, מזולה, רקסונה, ליפטון, הלמנ'ס, 778, סיף, בדין ועוד.

רמי לוי סיפר היום בשיחה עם "גלובס" כיצד נולדו ההנחות: "פניתי אליהם ואמרתי שייתנו לי מבצעים יותר מעמיקים. הם אמרו שאם אני אגלגל את המבצעים ישר לצרכן הם יסכימו - וכך יהיה. הגענו לעמק השווה. הצרכן נהנה, אני נהנה".

- למה ההנחות יהיו רק אצלך ולא ברשתות אחרות גם?

"אני מאמין שכולם יבקשו עכשיו מיוניליוור. אנחנו דואגים לצרכנים שלנו".

כאמור, ההחרפה מגיעה לאחר שאתמול הציבה שופרסל שילוט בסניפיה ובו נכתב: "אנו עושים כל מאמץ להורדת המחירים לצרכן. לאור אי-ההסכמה עם הספק יוניליוור על מחירי מוצריו, ייתכנו חוסרים של מוצרי ספק זה בסניפי הרשת. אנו מזמינים את לקוחותנו לרכוש מוצרים מקבילים של כל המותגים האחרים ושל המותג שופרסל".

כפי שפורסם ב"גלובס", הרקע למלחמת יוניליוור-שופרסל הוא החלטת מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, על הורדת שורת מוצרים של יוניליוור מהמדפים, לאור תנאי מסחר ירודים. בתגובה החליטה יוניליוור לעצור את כלל האספקה של מוצריה לשופרסל.

גורמים בענף טוענים כי הסכסוך בא על רקע דרישת שופרסל לחיוב חד-צדדי הקובע שיעורי רווח הגבוהים מההסכמים שבין שתי החברות. מנגד שבה וטוענת שופרסל מעל כל במה אפשרית כי היא תילחם ברווחיות הספקים, וכפי שהצהיר אברכהן זה מכבר - כי הספקים הם אלה שישלמו את מהלך הורדת המחירים ברשת שופרסל.

באפריל האחרון שלחה שופרסל מכתב לספקים ובו הודיעה להם על העלאת עמלת הסדרנות ועמלת ההפצה בשיעור של 8.13%, וזאת בשל העלייה בשכר המינימום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully