וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאל ספורט קיבלה את הזיכיון הבלעדי ליבוא ושיווק נעלי איזי ספיריט

ענת ביין

30.9.2002 / 12:39

המותג שווק עד לפני שנתיים על ידי רשת דפנה; סקאל צופה היקף מכירות של כ-20 מיליון שקל בשנת הפעילות הראשונה; 1.5 מיליון שקל יושקעו בפרסום



חברת סקאל ספורט קיבלה את הזיכיון הבלעדי ליבוא ולשווק את מותג ההנעלה האמריקאי איזי ספיריט, מבית "ניין ווסט" ששווק בישראל על לפני כשנתיים על ידי רשת דפנה, ותתחיל לשווק אותו החל מינואר 2003. המותג איזי ספיריט ישווק בשלב הראשון ב-50 חנויות פרטיות המתמחות בנעלי נוחות וב-10 חנויות נבחרות ברשת "סקאל ספורט" וכן בחנות הנעלים בדיוטי פרי בנתב"ג.



במארס 2003 תפתח החברה חנות דגל של המותג במרינה בהרצליה בהשקעה של כ-100 אלף דולר. החנות, בשטח של כ-80 מ"ר, תעוצב באופן זהה לזה של חנויות הרשת בארצות הברית. המוצרים יימכרו בארץ במחירי החנויות בארצות הברית - בין 300 ל- 400 שקל לזוג נעלים. בפרסום המותג יושקעו כ-1.5 מיליון שקל.



קובי סקאל, סמנכ"ל השיווק של קבוצות סקאל, מעריך כי המותג יגיע להיקף מכירות של כ-20 מיליון שקל בשנת הפעילות הראשונה שלו בארץ ומקווה למחזור מכירות של כ- 35 מיליון שקל בשנת הפעילות השנייה.



איזי ספיריט הוא מותג נעלי נוחות לנשים אשר נמצא בבעלות חברת ניין ווסט האמריקאית. בארצות הברית קיימות יותר מ-1,000 חנויות תחת שם המותג. כמו כן, המותג משווק באנגליה, קנדה והמזרח הרחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully