וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים על גב העובדים: בני משפחת אוזן וגולדנברג ממשיכים להחזיק ב-6 רכבי שרד של נגה שעלותם מיליוני שקלים

אילן מוסנאים

30.9.2002 / 12:37

אלי אוזן ממשיך להחזיק במרצדס למרות שמכר את מניותיו בחברה; הנאמן פועל להפסקת העסקתו של אוזן; נגה נמצאת במצוקה תזרימית שמקשה על פעילותה כ"עסק חי"



ההתמוטטות של קבוצת נגה לא עושה כנראה רושם על בעלי השליטה בחברה - משפחת גולדנברג, ועל השותפים לשעבר - משפחת אוזן. ל-TheMarker נודע כי למרות הקשיים אליהם נקלעה הקבוצה, שהובילו אותה למצב בו קיים חשש כבד ליכולתה להמשיך ולתפקד כ"עסק חי", ממשיכים בני משפחת גולדנברג ואוזן להחזיק ברכבי השרד שנגה אלקטרוטכניקה רכשה בעבורם בעבר.



מדובר בסך הכל בשישה רכבים שנגה רכשה עבור בעלי השליטה שלה במיליוני שקלים, בשנים 2000 ו-2001. המנכ"לים לשעבר איציק גולדנברג ואלי אוזן ממשיכים להחזיק היום במרצדסים חדישים, ובנות זוגן דבורה אוזן וחנה גולדנברג נוסעות עד היום ברכבי הונדה מפוארים שהחברה רכשה בעבורן. נזכיר כי במהלך חודש יולי, מכרו בני משפחת אוזן את רוב מניותיהם בקבוצת נגה וחדלו לכהן בה כדירקטורים.



אלי אוזן ואיציק גולדנברג סירבו להתייחס לידיעה. נאמן החברה צוריאל לביא מסר כי לחברה עשרות רכבים שנמסרו לעובדיה במסגרת תנאי העסקתם. בשלב זה הרכבים לא נלקחו מהבכירים בחברה, אולם בכוונתו לטפל בנושא. בעניין זה נודע, כי בכוונת הנאמן להפסיק את העסקתו של אוזן, שכיהן עד להתפוצצות הפרשה כמנכ"ל נגה אלקטרוטכניקה וכיו"ר נגה טכנולוגיות והיה אחראי בעיקר על פעילות הנדל"ן של החברה.



אסתר גלבוע, אחותו של גולדנברג, נוסעת מדי יום לעבודה בהונדה שקיבלה מהחברה ואילו יניב אוזן, בנם של דבורה ואלי אוזן, נוהג ב-BMW חדישה של החברה. נציין כי רכישת הרכב עבור יניב אוזן, שכיהן בעבר כדירקטור בחברה, לא אושרה על ידי דירקטוריון החברה כפי הנדרש.



נזכיר כי נגה אלקטרוטכניקה לא פירסמה עדיין את התוצאות שלה לרבעון השני של 2002. עם זאת, החברה הזהירה כי תפסיד ברבעון 40-60 מיליון שקל, עקב הפרשות והפחתות שתבצע. בבקשה להקפאת ההליכים נגדה מסרה החברה כי היא נקלעה לקשיים תזרימיים, שפוגעים ביכולה להמשיך את הפעילות השוטפת שלה. החברה שילמה רק בימים האחרונים את המשכורות לעובדיה, לאחר שהשיגה את אישור ביהמ"ש, ועדיין חייבת כספים רבים לקבלנים שעבדו עימה, ושהקפיאו היום את הפרויקטים שביצעו בעבורה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully