וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווקלטק תפטר 70 עובדים - כ-30% מכוח האדם

עינב בן יהודה

30.9.2002 / 11:20

56 מהעובדים יפוטרו בישראל; החברה מסרה כי ברבעון השלישי תדווח, כתוצאה ממהלכים אלו, על הכנסות של כ-3 מיליון דולר והפסד למניה של 62-69 סנט



חברת ווקלטק הנסחרת בנאסד"ק , מתחילה בימים אלו בפיטוריהם של עשרות מעובדיה. החברה, המעסיקה כיום כ-220 עובדים, תיאלץ לפטר כ-30% מעובדיה - 70 עובדים. 56 מהעובדים יפוטרו בישראל. מרבית העובדים המפוטרים הם ממחלקת המחקר והפיתוח.



ווקלטק הודיעה היום על כוונתה לבצע שינויים ארגוניים "שיאפשרו ליצור ארגון רזה יותר וגמיש יותר, על מנת לספק שירות טוב יותר ללקוחותיה הקיימים ולהרחיב אפשרויות לשיתופי פעולה". בנוסף להודעתה על כוונתה לצמצם את מצבת כוח האדם, הודיעה החברה על צמצום מאמציה במחקר ופיתוח לטווח הארוך.



מהחברה נמסר כי מטרת השינויים לסייע לה להתמודד עם תנאי השוק הנוכחיים, המלווים בהקטנת הזמנות על ידי לקוחות ודחייה או ביטול של פרויקטים לטווח ארוך. "בסביבה הנוכחית אנחנו חייבים לנהל את משאבינו באופן זהיר ביותר", אמר אלון גנור, מנכ"ל ויו"ר החברה. "עלינו להיות יותר סלקטיוויים בבחירת הפרויקטים בהם אנו משתתפים".



בחברה צופים כי צעדים אלו יסייעו להפחית את הוצאותיה התפעוליות הרבעוניות בכ-40% ולהקטין ההכנסות הנדרשות ל-6.8 מיליון דולר ברבעון, על מנת להגיע לאיזון. עוד הודיעה החברה כי סמנכ"ל התפעול, עירא פלטי, עוזב את החברה. מווקלטק נמסר כי עדיין לא הוחלט מי ימלא את מקומו של פלטי.



החברה הוסיפה כי ברבעון השלישי תדווח, כתוצאה ממהלכים אלו, על הוצאות של כ-2.5-3.2 מיליון דולר. החברה צופה כי הכנסותיה לרבעון השלישי יסתכמו בכ-3 מיליון דולר, כמו כן צופה החברה לדווח על הפסד למניה של בין 62 סנט ל-69 סנט, כולל הוצאות הנובעות מתהליך הארגון מחדש. החברה מעריכה כי בסוף הרבעון השלישי של השנה יסתכם שווי המזומנים שלה, כולל שווי ההחזקות בחברת ITXC, ב-21.5 מיליון דולר, אשר להערכת החברה מהווה משאב מספק עד הגעתה לרווחיות.



ווקלטק, המתמחה בתשתיות לפתרונות VoIP, דיווחה בסוף חודש יוני על תוצאותיה לרבעון השני מהן עלה כי הכנסותיה הסתכמו ב-6.8 מיליון דולר - עלייה של כ-100% לעומת ההכנסות ברבעון הראשון ועלייה של 23% בהשוואה לרבעון המקביל. העלייה בהכנסות יוחסה להזמנה גדולה שהתקבלה ברבעון הראשון של השנה אך נרשמה רק ברבעון השני.



בשורה התחתונה דיווחה החברה על הפסד נקי של 1.9 מיליון דולר או 16 סנט למניה, לעומת הפסד נקי של 3.9 מיליון דולר או 32 סנט למניה ברבעון הקודם והפסד נקי של 14.6 מיליון דולר או 1.2 דולרים למניה ברבעון מקביל.



שווי המזומנים של החברה כולל השקעות לטווח קצר ירד ברבעון השני ב-2.1 מיליון דולר לסכום של כ-13.3 מיליון דולר, הכולל בין השאר סכום של כ-2 מיליון דולר בגין מכירתן של 340.5 אלף ממניות איי.טי.אקס.סי , שהוקמה על ידי ווקלטק, לעומת ירידה בשווי מזומנים בסכום של כ-3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2002.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully