וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנג' מציעה חבילת גלישה מיוחדת ל-WAZE בחו"ל

5.8.2015 / 13:31

החבילה תאפשר שימוש באפליקציית הניווט באמצעות הרשת הסלולארית וללא תלות בוויי-פיי וללא תלות בחבילת הגלישה הרגילה. השירות יינתן בכ-100 יעדים ברחבי העולם

WAZE ווייז. רויטרס
WAZE ווייז/רויטרס

יקר לנווט בחו"ל? רבים מהנוסעים לחו"ל משתמשים גם במהלך נסיעתם באפליקציית הניווט WAZE אך שימוש זה עולה לעיתים ביוקר מכיוון שהשימוש נוגס בחבילת הגלישה אותה רוכשים הנוסעים מספקית הסלולר. חברת אורנג' מאפשרת כעת רכישת חבילה מיוחדת לווייז המאפשרת שימוש באפליקציה על גבי הרשת הסלולארית ללא תלות בוויי-פיי ללא הגבלה וללא צריכת דאטה מחבילת הגלישה. עלות החבילה 179 שקלים.

"חופשת הקיץ מהווה את שיאה של עונת הנסיעות ואנו עדים לשימוש גובר באפליקציות ניווט", אמרו בחברת פרטנר. "מבדיקות שערכה החברה עלה כי רוב הישראלים המתנהלים עם רכב בחו"ל, עושים שימוש באפליקציית ניווט, הן בטיולים משפחתיים והן בטיולי זוגות או יחידים. כמענה לצורך ובהתאם לשימושים התאמנו הצעה המיטיבה עם המטיילים, מגדרת את ההוצאה עבור הגלישה הסלולרית בחו"ל ומאפשרת להתנייד בבטחה במסלולים לא מוכרים, ללא תלות ברשתות wi-fi שאינן מעניקות כיסוי רציף בדרכים".

השירות ניתן ביותר מ-100 יעדים ברחבי העולם – ארה"ב, אירופה, המזרח הרחוק, אוסטרליה ועוד. החבילה בתוקף למשך 14 ימים מיום רכישתה.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר
  • waze

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully