וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורל סימנוביץ' נבחרה לדוגמנית הבית של Adika

5.8.2015 / 14:40

כשמאחוריה כבר יש מספר קמפיינים למותג כמו גם ל"פלפל", "פוקס" "גו אנדר" "דלתא" ולמספר קמפיינים בחברות נוספות בחו"ל חוזרת סימנוביץ' בת ה-23 לאתר האופנה המצליח

קורל סימנוביץ'. דנה קרן,
קורל סימנוביץ'/דנה קרן

הדוגמנית הישראלית קורל סימנוביץ' נבחרה להיות דוגמנית הבית של אתר שופינג המוביל בישראל Adika, סימנוביץ' היא בתו של איש העסקים רוני סימנוביץ' בעלה של אשת העסקים פנינה רוזנבלום.

סימנוביץ' בת ה-23 עלתה לכותרות לפני מספר שנים כאחת הדוגמניות הצעירות המצליחות בישראל, מאחוריה קמפיינים למותג מאז הצטלמה ל"פלפל", "פוקס" "גו אנדר" "דלתא" ולמספר קמפיינים בחברות נוספות בחו"ל. חוץ מעבודתה כדוגמנית סימנוביץ' היא גם סטודנטית לעיצוב אופנה שתתחיל בקרוב את שנתה האחרונה בבית הספר "שנקר". את טבילת האש שלה בעולם הדוגמנות עשתה כדוגמנית הבית באתר של Adika ועכשיו היא סוגרת מעגל וחוזרת לשמש כדוגמנית הבית והפנים של אתר שופינג המצליח בישראל כיום.

הצילומים לקמפיין החדש נערכו ביומיים האחרונים, בסיומם נסעה ישר לשדה התעופה לברצלונה כדי לא לפספס את המשחק הראשון העונה בין ברצלונה נגד רומא שם משחק בן זוגה בשנה וחצי האחרונות , שחקן הכדורגל סרג'י רוברטו. לפני מספר שבועות ביקר כוכב הכדורגל בארץ עם בני משפחתו בביקור חשאי קצרצר, סימנוביץ' דאגה לאירוח המושלם ולקחה אותם לכל המקומות החשובים.

דדי שוורצברג, מנכ"ל ומייסד Adika אמר כי "אנו שמחים מחזרתה של קורל כדוגמנית הבית שלנו. קורל מייצגת נאמנה את הוויב הצעיר, הדינמי והרענן שאנו מקפידים לשמר. קורל התחילה איתנו את הדרך ב-Adika ושמחנו לראות אותה מתפתחת ומצליחה לאורך השנים וכעת אנו מברכים על הצטרפותה המחודשת כדוגמנית הבית ובטוחים כי נמשיך להתפתח יחד כפי שעשינו בעבר".

קורל סימנוביץ'. דנה קרן,
קורל סימנוביץ'/דנה קרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully