וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ועד טייסי אל על מפרגן לחברה על רכישת המטוסים

6.8.2015 / 9:00

קברניט ניר צוק, שבעבר ניהל מאבקים עיקשים מול החברה בכל הנוגע לתנאי הטייסים: "מברך את בעלי החברה ומנהליה, בראשם המנכ"ל דוד מימון; הוועד מעריך את המחויבות לעתידה וחוסנה של החברה, ואת ההחלטה החשובה"

ניר צוק. איל יצהר, גלובס
ניר צוק/גלובס, איל יצהר

קברניט ניר צוק, נציג טייסי אל על בוועד, מפרגן לחברה על המהלך שפורסם אתמול עם הדוחות, להצטיידות גדולה במטוסים חדשים. צוק, נזכיר, ניהל בשנים האחרונות מאבק עיקש מול הנהלת החברה בכל הקשור לתנאי הטייסים, ולא פעם הוביל צעדים ארגוניים של הטייסים באל על נגד החברה.

במכתב ששלח אתמול צוק לחברה בשם צוות האוויר של אל על, הוא כותב כי "ועד אצ"א מברך את בעלי החברה ומנהליה, בראשם המנכ"ל דוד מימון, על המהלך לחידוש צי המטוסים רחבי הגוף. הוועד מעריך את המחויבות לעתידה וחוסנה של החברה, ואת ההחלטה החשובה".

אל על הודיעה אתמול כי היא תנהל מו"מ בלעדי עם חברת בואינג לרכישה וחכירה של 15 מטוסי דרימליינר רחבי גוף חדשים מדגם 787-8 ו-787-9 ועוד אופציות לרכישת 13 מטוסים נוספים. תחילת ההצטיידות במחצית 2017. האומדן המשוער של סכום הרכישה הכולל של המטוסים והמנועים החלופיים (ללא האופציות) מוערך בכ-800 עד 900 מיליון דולר.

צוק כותב עוד, כי "הבחירה במטוסי בואינג חדישים, מהשורה הראשונה בעולם, מתקבלת בברכה על ידי כל טייסי אל על. אנחנו רואים בהחלטת ההנהלה תחילתה של דרך חדשה, והזדמנות לשינוי כוון גם ביחסי העבודה. ועד אצ"א יעשה כל מאמץ שהחלטה זו תוביל להחלטות נוספות, אשר יביאו לשיתוף פעולה מוצלח בין אצ"א להנהלה, ולקידום החברה ושגשוגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully