וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אור השלימה ההזרמה לאינוונטק והפכה לבעלת עניין

יוסי ניסן

6.8.2015 / 10:19

אור הזרימה 2.55 מיליון שקל לשלד הבורסאי תמורת מניות - וכרגע היא מחזיקה ב-20.46%. מגדלאור שבשליטתה מחזיקה ב-60% . בכך אינוונטק עמדה בתנאי השימור של הבורסה

ענבל אור. אלכס ליפקין,
ענבל אור/אלכס ליפקין

ענבל אור הפכה לבעלת עניין בחברת אינוונטק ( 72.6 ) , השלד הבורסאי שרכשה בחודש מארס תמורת 3 מיליון שקל לצורך ריכוז פרויקטים בתחומי התמ"א 38 (התחדשות עירונית ותוכניות פינוי-בינוי). יציקת הפעילות לא בוצעה עד כה.

אור הפכה לבעלת עניין לאחר שאמש השלימה את ההזרמה בסך 2.55 מיליון שקל לחברה תמורת מניות - וכרגע היא מחזיקה ב-20.46% מהחברה לאחר שרכשה באופן פרטי כ-4.9 מיליון מניות אינוונטק ב-52 אגורות למניה. מגדלאור, החברה שבשליטת ענבל אור, מחזיקה ב-60% ממניות אינוונטק.

לאחר ההזרמה, ולאור זאת ששווי החזקות הציבור בחברה עולה על 5 מיליון שקל, אינוונטק עומדת בתנאי השימור של הבורסה ותוכל להמשיך להיסחר ברשימה הראשית. החברה פנתה אתמול לבורסה בבקשה שלא לדון בבחינת העברת נייר הערך של החברה לרשימת השימור.

כזכור, רשות ניירות ערך איימה למחוק ממסחר את מניית אינוונטק בשל אי-עמידה בכללי השימור, וקבע דיון בנושא היום. שתי האופציות שעמדו על הפרק הן מחיקת המניה מהמסחר או העברה לרשימת השימור ב-10 באוגוסט, אך לאחר הזרמת הכספים ע"י אור, האופציות האלה התייתרו.

אור התחייבה ליצוק את פעילות הנדל"ן שלה לתוך השלד הבורסאי, מה שלא קרה עד כה כאמור, ואף משכה בשלהי יוני כ-450 אלף שקל מאינוונטק שלא כדין, מתוך הלוואת בעלים שהעמידה אור לחברה בסכום כולל של 550 אלף שקל, ולאחר מכן נאלצה להחזיר את הכספים.

ענבל אור מסרה, כי "רכשתי את השלד הבורסאי, בהיותו מועד לרשימת השימור ופעלתי כל העת בנחישות לבצע את כל המהלכים הדרושים על מנת שהחברה תמשיך להיסחר ברשימה הראשית כאשר טובת בעלי המניות כל העת לנגד עיני. הזרמת הכספים הינה צעד נוסף שנועד להבטיח כי החברה תמשיך להיסחר בבורסה - לטובת ציבור המשקיעים; בכוונתי להמשיך לפעול ולהוביל את החברה לעבר קדמת במת הנדל"ן בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully