וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק תאפשר שליחת הודעה ישירות לבתי עסק

6.8.2015 / 13:22

הרשת תאפשר לבתי עסק המפרסמים בה להוסיף כפתור שיאפשר ללקוחותיהן לשלוח הודעות ישירות לשירות הלקוחות שלהן. בנוסף, תעקוב פייסבוק אחר המענה הניתן ללקוחות ותדרג את החברות על פי יעילותן

פייסבוק. ShutterStock
פייסבוק/ShutterStock

בניסיון להפיק רווחים נוספים מתוכנת המסנג'ר שלה, הודיעה השבוע פייסבוק על השקת מספר פיצ'רים חדשים שיאפשרו לעסקים וללקוחות לתקשר ביניהם באמצעות התוכנה. על פי הודעת החברה, בתי עסק וחברות שיפרסמו מודעות ברשת החברתית, יוכלו להוסיף לכל מודעה כפתור "שליחת הודעה" שיאפשר ללקוחות גישה מהירה ונוחה לשירות הלקוחות שלהן. על ידי לחיצה על הכפתור, יוכלו הלקוחות לתקשר עם בתי העסקים בצורה ישירה ולקבל מענה מהיר ונוח יותר שיביא לשקיפות גדולה יותר בין הלקוח לחברה. הלקוחות יוכלו לבדוק בזמן אמת את מצב ההזמנה שביצעו דרך החברה, יוכלו לשאול שאלות ולשלוח את תלונותיהם לבית העסק, דבר שיחזק על פי נציגי פייסבוק את יחסי הלקוח אל החברה עצמה.

כמו כן, שירות זה יאפשר לבתי עסקים להגיב באופן פרטי ללקוחות שיצרו פוסט על דף הפייסבוק ובכך למנוע מצב שבו הלקוח חושף את פרטיו ושאלותיו בפומבי. פייסבוק אף הודיעה כי תעניק דירוג לחברות על פי זמן התגובה הממוצע שלהם ללקוחות, כך שחברות שיגיבו ליותר מ-90% מההודעות שיקבלו עם זמן תגובה ממוצע הנמוך מ-5 דקות יזכו לתואר "very responsive to messages".

"הודעות הפכו לערוץ התקשורת המועדף על אנשים וכעת אנו פותחים דרך נוספת עבור לקוחות ובתי עסק בפייסבוק לנהל ביניהם שיחות בזמן אמת", נכתב בהודעת פייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully