וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: וול-מארט יורדת ב-4% ומושכת את מדד דאו ג'ונס לשפל של יותר מארבע שנים

דפנה מאור

30.9.2002 / 16:47

GE יורדת ב-3% לאחר שמריל לינץ' הוריד את התחזיות שלה; מדד S&P צפוי לסיים את הרבעון הגרוע מזה 15 שנים



מגמה שלילית נרשמת בבורסות וול סטריט, לקראת סיום הרבעון הגרוע ביותר בתולדות מדד S&P 500 מזה 15 שנה. מדד דאו ג'ונס נמשך מטה על ידי מניות GE ו-וול מארט. מניות הטכנולוגיה רושמות ירידות.



לאווירת הנכאים בשוק תרמו החששות הגוברים מפני עימות צבאי מלא במפרץ הפרסי, לאחר שמטוסים של ארה"ב הפציצו מתקני טילים ומכ"ם באזור בצרה בעיראק.



בחזית המקרו: ההכנסה האישית בארה"ב עלתה ב-0.4% בחודש אוגוסט, לעומת תחזיות לצמיחה של 0.5%. בסעיף הצריכה הפרטית נרשמה עלייה של 0.3% באותה תקופה, לעומת תחזיות ל-0.5%.



וול מארט (סימול WMT) הורידה את תחזית צמיחת המכירות בספטמבר ל-3%-4% בשל האטה במכירות, לעומת תחזיות קודמות של 4%-6%. מניית הקמעונאית הגדולה בעולם יורדת ב-4%. רשת בתי הכלבו ג'יי.סי פני (סימול JCP) הורידה את תחזית הצמיחה למכירות ספטמבר והיא צופה ירידה קלה. מנייתה נופלת ב-6.7%.



מריל לינץ' הצטרף לשרשרת האנליסטים שקיצצו את תחזיות הרווח של ג'נרל אלקטריק והוריד את מחיר היעד של מנייתה. GE יורדת ב-3% לאחר שביום שישי נפלה מניית הקונצרן ב-7.2% והוליכה את מדד דאו ג'ונס לסגירה בשפל של ארבע שנים. האנליסט ג'ון אינץ' הוריד את תחזית הרווח של GE לשנה הנוכחית מ-1.65 דולרים למניה ל-1.63 דולרים למניה.



אינטל יורדת ב-3.2%, לאחר שדווח על ידי "הניו יורק טיימס" כי חברת גוגל הודיעה שלא תשתמש בשבב האיטניום החדש מתוצרת אינטל במחשביה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully