וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: התאוששות במניות הבנקים הגדולים - עלו בכ-1%; המעו"ף סיים בירידה של 0.4%

אלי דניאל

30.9.2002 / 17:02

אגיס עלתה ב-2.6% במחזור גבוה; ירידות בקבוצת אי.די.בי; נייס עלתה ב-0.7% לאחר שהודיעה כי זכתה בחוזה חדש בהיקף של מאות אלפי דולרים;



מגמה מעורבת נרשמה היום בבורסה של תל אביב, כאשר בסיומו של היום האחרון לרבעון השלישי של השנה נמצאים המדדים המובילים ברמה הנמוכה מזו בה החל המסחר. העלייה החדה שנרשמה בשערו של הדולר האמריקאי לצד הירידות החדות בשיעור של 4% ויותר שנרשמו בבורסות אירופה השפיעו לשלילה על השוק, בעוד שההודעות המרגיעות שהגיעו מארה"ב בנוגע לפגישות שקיימו שם בכירי משרד האוצר ובנק ישראל מיתנו את הסנטימנט השלילי.



מדד המעו"ף סגר את המסחר בירידה של 0.4% לרמה של 344.46 נקודות, מדד ת"א 100 איבד 0.1% לרמה של 336.75 נקודות ומדד התל-טק 15 נע מטה ב-0.6% לרמה של 170.24 נקודות. מחזור המסחר הסתכם בכ-180 מיליון שקל.



מניית טבע , אשר ריכזה את המחזור הגבוה בשוק - 47.2 מיליון שקל, סיימה בירידה מזערית של 0.1%. יצרנית תרופות אחרת שמנייתה בלטה היום היא אגיס אשר מנייתה טיפסה בכ-2.6% במחזור גבוה של כ-7.3 מיליון שקל.



במניות שני הבנקים הגדולים התהפכה מגמת המסחר שנרשמה בימים האחרונים והן רשמו עליות קלות. כך, מניית לאומי טיפסה ב-0.9% ומניית הפועלים הוסיפה 1%.



מניית מכתשים אגן הדרימה ב-2.1% במחזור של כ-4.5 מיליון שקל ומניית החברה האם, כור , נעה מטה בכ-1.3%.



מבין המניות הדואליות ניתן לציין את מניית נייס שעלתה ב-0.7%, וזאת לאחר שהיא כבר נסחרה בירידה של כ-1.8%. המהפך במגמת המסחר במניה נובע מהודעת החברה על זכייה בחוזה חדש בהיקף של כמה מאות אלפי דולרים, במסגרתו היא תקים פרויקט CEM עבור חברת ניהול ההשקעות האמריקאית T. Rowe Price.



מניה דואלית נוספת שהיתה בצד הירוק של הבורסה היא אלביט מערכות (אלבמע: ת"א) שנעה מעלה בכ-1.6%, בעוד שמניית אלרון איבדה כ-1.6%.



במניות החברות הנמנות על קבוצת אי.די.בי שררה מגמה שלילית בשעה שמניית אי.די.בי אחזקות (אדבא: ת"א) נסוגה ב-0.5%, אי.די.בי פיתוח השילה 1.3% ודיסקונט השקעות איבדה כ-1.4%.



בצבע אדום נצבעו גם מניות ענף התקשורת כאשר מניית בזק ירדה ב-0.4% במחזור של כ-9.2 מיליון שקל ומניית פרטנר הדרימה ב-1%.



יחידות ההשתתפות של ישראמקו , שזינקו אתמול בכ-13.5% על רקע כוונתה להתחיל בקרוב בביצוע קידוח נפט מול חופי אשדוד, תיקנו היום כלפי מטה בשעה שאיבדו כ-4.8%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully