וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים יאפשר בדיקה מהירה של תיק ניירות הערך בסלולר

10.8.2015 / 9:43

היישומון החדש שמשיק בנק הפועלים יאפשר ללקוחותיו להתעדכן המהירות במצב תיק ההשקעות שלהם ללא צורך בהזדהות ואימות פרטים

טלפון סלולרי. ShutterStock
טלפון סלולרי/ShutterStock

בנק הפועלים משיק יישומון (ווידג'ט) שמאפשר לבעלי השקעות בניירות ערך להתעדכן בשינויים בתיק האישי שלהם ללא צורך בהקלדת פרטים, מכל תפריט ואפליקציה בסמארטפון. היישומון החדש – "מבט לתיק שלי" – מאפשר ללקוח להגיע ישירות אל המידע החשוב לו ביותר בשוק ההון: השינוי היומי באחוזים של תיק האחזקות, מצב השוק של ניירות הערך שלו – ולהתעדכן בנתונים במהירות ובקלות, ללא הקלדת פרטי זיהוי ואפילו בלי להיכנס לאפליקציית הבנק. בכך מאפשר השירות ללקוח לדעת במהירות מה עושה התיק שלו ולקבל החלטות הנוגעות למסחר של כל נייר בתיק. במידת הצורך יכול הלקוח לעבור ישירות למסחר (מצריך הזדהות) ולתת הוראות קנייה ומכירה.

בסקרים שבוצעו בבנק עלה צורך מהלקוחות לקבל מידע בנקאי רחב, בלי להקליד את פרטי הכניסה לחשבונם. כבר היום יכולים הלקוחות להתעדכן ב"מבט מהיר" במצב החשבון, להפקיד לחיסכון Save & Go, ולחפש סניף או בנקט. כעת נוספה האפשרות לקבל מידע אישי בשוק ההון באזור הווידג'טים במכשירי האייפון והאנדרואיד.

מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים אמרה כי "בנק הפועלים רואה בהנגשת השירותים הפיננסיים במובייל ערך מרכזי בהעצמת הלקוח, כך שיוכל לעקוב אחר חשבונו ולתכנן את התנהלותו. ווידג'ט 'מבט לתיק שלי' הוא פיתרון חכם בשוק ההון המשתלב בשגרה היומיומית של הלקוח שנמצא בין ישיבות, במהלך יום העבודה או בדרך למסעדה".

אתי בן זאב, מנהלת אגף הפיתוח בבנק הפועלים אמרה כי "הבנק מייצר באופן קבוע פתרונות המבוססים על יכולות טכנולוגיות חדשות במכשירי הסמארטפון, המאפשרים לפתח יישומים המעניקים ללקוחות יכולת להתנהל בנוחות ובמהירות בכל מצב. נמשיך למקסם את השימוש בפלטפורמות השונות הנפתחות בעולם הדיגיטלי, כדי לאפשר ללקוחות חוויה מיוחדת וחדשנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully