וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהטת בוול סטריט: המניה שטסה ב-2,000%

11.8.2015 / 11:44

מניית הפארמה הקטנה אקינוקס השלימה זינוק של כ-954% ביומיים לאחר שדיווחה על תוצאות ביניים חיוביות בניסוי שערכה בתרופה שלה. הטירוף במניה לווה במחזורים כבדים מאוד ואתמול במסחר יותר מ-18 מיליון מניות החליפו ידיים

סוחרים בבורסה לניירות ערך בניו יורק לאחר הפסקת המסחר בשל תקלה, 8 ביולי 2015. רויטרס
סוחרים בבורסה לניירות ערך בניו יורק לאחר הפסקת המסחר בשל תקלה, 8 ביולי 2015/רויטרס

מניית הפארמה הקנדית אקינוקס (Aquinox) שנסחרת בנאסד"ק תחת הסימול AQXP הפכה לאחת המניות הלוהטות ביותר בוול סטריט בימים האחרונים כאשר זינקה בכ-2,000% במסחר התוך יומי בשני ימי המסחר האחרונים והשלימה זינוק של כ-950% מאז נעילת המסחר ביום חמישי.

הטירוף במניית אקינוקס החל ביום שישי כאשר החברה פרסמה תוצאות ביניים חיוביות של ניסוי שהיא ערכה באחת התרופות שהיא מפתחת להקלה בכאבים בשלפוחית השתן. באותו היום המניה חתמה את המסחר עם עליות של 500% בליווי מחזורים גבוהים מאוד.

אתמול (ב') המניה זינקה בפתיחת המסחר בכ-280% נסוגה לאחור אך עדיין חתמה את המסחר עם זינוק של 81% וסגרה בשיא של 18.88 דולר. כדי להבין את רכבת ההרים שעברה על מניית הפארמה הקטנה, נציין כי רק ביום חמישי המניות שלה סגרו ברמה של 1.79 דולר כאשר השיא הקודם שלה נקבע על 14 דולר בחודש מארס.

הזינוק במניית אקינוקס לווה כאמור במחזורים כבדים. כמעט 18 מיליון מניות החליפו ידיים במהלך המסחר אתמול, פי 90 מהמחזור הממוצע שלה ב-30 ימי המסחר האחרונים במניה.

הטירוף במניה הפך לשיחת היום בקרב סוחרי היום שניהלו דיונים סוערים בטוויטר לגבי אקינוקס.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully