וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשלת הודו נגד נסטלה: עופרת באיטריות הפופולריות

13.8.2015 / 15:11

ממשלת הודו הגישה תביעה על סך של 100 מיליון דולר נגד ענקית המזון נסטלה לאחר שבדיקות גילו כמויות גדולות של עופרת במותג האיטריות הפופולרי "מאגי"

מערכת וואלה!

לא רק מנכל גוגל החדש העלה את הודו לכותרות החדשות השבוע.

אמש (רביעי) הגישה הממשלה ההודית תביעת ענק בסך של 100 מיליון דולר כנגד תאגיד המזון השוויצרי נסטלה וזאת בעקבות רמות מסוכנות של עופרת שנמצאו במארזי האטריות המוכנות "מאגי" אותן היא משווקת במדינה.

את ממצאי הבדיקה פרסם מנהל בטיחות המזון ההודי לפני כחודשיים לאחר שפקחים מטעמו מצאו ב-24 מארזי אטריות "מאגי", רמה מסוכנת של עופרת שאינה ראויה למאכל אדם.

בעקבות הממצאים הוחלט להסיר את כל מארזי האטריות, הפופולריות מאוד בקרב המעמד הבינוני במדינה, ממדפי רשתות השיווק במדינה ולאסור את מכירתם עד לבירור הבעיה.

בעתירתה כעת טוענת הממשלה כי "נסטלה" הטעתה את הצרכנים בכך שפרסמה את האטריות במסווה של אוכל בריאותי והסתירה מהם את העובדה כי השקיות מכילות מונסודיום גלוטמט ברמה גבוהה.

מטרת התביעה על פי מקורות במדינה היא גם לשלוח מסר נחרץ לכל החברות הפועלות בה שלא למכור מוצרים שאינם עומדים בסטנדרטים שקובע משרד הבריאות ההודי.

נסטלה מצדה הביעה אכזבה נוכח החלטת הממשלה וציינה כי עד כה לא קיבלה את העתירה לידיה וכי היא ניזונה אך ורק מהנאמר בתקשורת. דובר נסטלה אמר בהודעה לעיתונות כי "נסטלה הודו שומרת על איכות המזון וייצורו ברמה הגבוהה ביותר".

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • נסטלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully