וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיב טעם תרכוש את עדן טבע מרקט בכ-29 מיליון שקל

16.8.2015 / 12:29

טיב טעם גברה בהתמחרות על הרשתות ויקטורי וטבע קסטל וכן על קבוצת ביכורי השדה. ההצעה מתייחסת לכל סניפי עדן טבע מרקט ואינה כוללת את חובות הרשת. כמו כן, טיב טעם לא התחייבה לרכוש את המלאי בסניפי עדן טבע מרקט

סניף טיב טעם. שי מכלוף
סניף טיב טעם/שי מכלוף

רשת טיב טעם תרכוש את רשת המזון האורגני עדן טבע מרקט מקבוצת מגה תמורת 29.25 מיליון שקל - כך נקבע בהתמחרות שנערכה היום (א') בבית המשפט. טיב טעם גברה בהתמחרות על הרשתות ויקטורי וטבע קסטל וכן על קבוצת ביכורי השדה.

ההצעה מתייחסת לכל סניפי עדן טבע מרקט ואינה כוללת את חובות הרשת הקורסת. כמו כן, טיב טעם לא התחייבה לרכוש את המלאי בסניפי הרשת.

נזכיר כי בחודש שעבר, לאחר שבית המשפט אישר את הארכת הקפאת ההליכים לעדן טבע מרקט, קבוצת טיב טעם הגישה הצעה לרכישת פעילות הרשת. מדובר בהצעה לפיה טיב טעם תרכוש רק את הפעילות של עדן טבע מרקט, ללא החובות וללא ההתחייבויות, אם כי בקבוצת טיב טעם הביעו נכונות להעסיק לפחות חלק מעובדי הרשת.

בנוסף, לפני כשבוע פורסם כי עו"ד דורית לוי-טילר, נאמנת רשת עדן טבע מרקט, הגישה לבית המשפט בקשה לאשר מכירה של שישה מסניפי הרשת לטבע ספורט קסטל בתמורה ל-10.9 מיליון שקל. מדובר בסניפים בנתניה, כפר-סבא, באר-שבע, ראשון-לציון, אשדוד וחיפה. בית המשפט התבקש גם לאשר מכירה של שניים מהסניפים, בתל-אביב וברמת-גן, לרשת ויקטורי, בתמורה ל-9.6 מיליון שקל. בסך-הכול, לפי הצעה זו, התמורה עבור הסניפים אמורה לעמוד על 20.5 מיליון שקל. הרוכשים בכל הסניפים הציעו לרכוש גם את המלאי שבחנויות, בהתאם לערכו - ואולם, כאמור, בהתמחרות היום הוחלט כי הרשת תימכר לטיב טעם.

עדן טבע מרקט הייתה בשליטה (51%) רשת מגה, ומי שהחזיק ביתרת המניות (49%) הוא מייסד הרשת, גיא פרוביזור, באמצעות חברה בשליטתו. פרוביזור הודח מתפקידו כמנכ"ל הרשת על רקע סכסוך בינו לבין מגה, סביב אי-הסכמתו לדילול החזקותיו ברשת בתמורה להזרמת כספים מצד רשת מגה והחברה-האם שלה, אלון רבוע כחול.

  • עוד באותו נושא:
  • טיב טעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully