וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל משיקה בשר במותג פרטי: "נוזיל המחירים ב-10-30%"

17.8.2015 / 14:44

הרשת הודיעה במסיבת עיתונאים על ייסוד מותג פרטי שייתחרה בתנובה ומשחטת דבאח השולטות ברוב שוק הבשר כיום. אברכהן: "התהליך של השקת מוצרים ששם הקוד שלהם הוא 'מותג פרטי', יביא להרחבת מגוון האפשרויות לצרכן"

ניב אהרונסון

שלושה חודשים בלבד לאחר שהשיקה את סדרת מוצרי חלב תחת המותג הפרטי, הציגו היום (שני) בכירי שופרסל, את קטגוריית הבשר הטרי שתשווק הרשת בסניפיה. במסגרת מסיבת עיתונאים שנערכה היום, צויין כי שוק הבשר הטרי בישראל מגלגל כמיליארד שקלים בשנה כאשר תנובה, שבבעלותה חברת "אדום אדום" שולטת בכ-60% מנתח השוק ומשחטת דבאח בכ-32% ממנו.

לדברי מנכל שופרסל, איציק אברכהן, המותג הפרטי שמשיקה הרשת היום בקטגוריית הבשר הטרי עשוייה להביא להוזלה של 10-30% בממוצע ממחיר מוצרי הבשר הקיימים בשוק. כך למשל, קילו אנטריקוט של חברת "אדום אדום" הנמכר עד כה בסניפי רשת שופרסל דיל ב-159.90 שקלים, יימכר תחת המותג הפרטי ב-139.90 שקלים לקילו כלומר פער של 14%. קילו צלעות שנמכר בסניפי "שופרסל דיל" במחיר של 89.90 שקלים, יוצע כעת תחת המותג הפרטי 79.90 שקלים, כלומר פער של 12.5%. גם בסניפי "שופרסל שלי" הציגה הרשת הוזלת מחירים, כך שקילו אנטריקוט שנמכר בסניפים במחיר 179.90 שקלים, יוצע תחת המותג הפרטי ב-149.90 שקלים, כלומר פער של 20%.

אברכהן התייחס לחשיבות העמקתו של המותג הפרטי ואמר כי "אם עד היום נדמה היה שהעסק נמצא בניהול ושליטה מוחלטת של ספקים גדולים, התהליך של השקת מוצרים ששם הקוד שלהם הוא 'מותג פרטי', יביא להרחבת מגוון האפשרויות לצרכן ותביא להוזלה של כ-20% בסל הקניות שלו". גם רפי ביסקר, יו"ר דירקטוריון שופרסל הוסיף כי הפעילות של החדרת המוצר הפרטי והעמקתו הוא כלי להורדת יוקר המחייה בישראל וציין את העובדה כי כבר למעלה מ-1600 מוצרים המהווים קרוב ל-15% מכלל המוצרים הנמכרים ברשת, מושקים תחת המותג הפרטי כששאיפתם להגיע לנתח מוצרים של 25% מכלל המוצרים שיימכרו ברשת.

מקור בשר האנגוס שתייבא חברת "נטו סחר בע"מ" עבור הרשת, הוא בארגנטינה ועל פי סמנכ"ל הסחר של החברה, אורי קירשטיין, תהליך הבאתו של הבשר לסניפים ייארך כ-4-5 ימים מרגע שחיטתו. הבשר לטענתם יעבור תהליך הכשר על ידי רבנים כבר במפעל בארגנטינה ויעבור בדיקה מחודשת של וטרינרים עם הגעתו לנתב"ג. ההערכה היא שהכנסתו של המותג הפרטי לקטגוריית הבשר בישראל תביא לעלייה של כ-50% בצריכת הבשר העומדת כיום על פי נתוני הרשת בטווח של 1,800-2,000 טון בשר טרי בשנה. כמו כן, מעריכים ברשת כי בשר האנגוס יצליח להוות נתח שוק של 40-50% מכלל הבשר שיימכר. אברכהן אף התייחס לנושא עלות מכסים הייבוא של המוצרים ואמר כי צעדיה של הממשלה בנושא, הם בגדר מהפיכה אמיתית שיש בה כדי לתרום לקידומו של המהלך וכן להורדה ביוקר המחייה ולכן אינו צופה שהיא תחזור בה מצעדיה.

  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully