וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבר אלי בתפוד: שירות מסרים על תפוחי אדמה

18.8.2015 / 13:12

שיכחו ממסרונים, מיילים או הודעות וואטסאפ, הדרך החדשה להעביר מסרים היא על גבי תפוחי אדמה. כך לפחות חושב אלכס קרייג שהקים סטארט-אפ שעושה בדיוק את זה

מערכת וואלה!

זה אולי הסטרטאפ הכי טיפשי שייצא לכם להכיר, אבל אחרי המייל, הווצאפ והפייסבוק, הכירו את הדרך הבאה לשלוח מסרים לאנשים - תפוח אדמה.

מי שעומד מאחורי העסק הלא שגרתי הוא אלכס קרייג, יזם בן 24 מטקסס שמציע ללקוחותיו משלוח אנונימי של תפוחי אדמה בדואר, בתוספת הקדשה אישית. את ההזמנה יכולים הלקוחות לבצע דרך האתר Potato Parcelבו יבחרו בין שני גדלים של תפוחי אדמה - גדול ובינוני, בעלות צנועה של 8 עד 10 דולרים.

את הרעיון להקמת הסטרטאפ קיבל קרייג במהלך ארוחת ערב עם בת זוגו, שאגב לא האמינה שיצליח למכור אפילו תפוח אדמה אחד. אבל למרבה ההפתעה, היזם הצעיר טוען שמאז שהשיק את האתר במאי, כבר מכר למעלה מ-2000 תפוחי אדמה ברחבי ארצות הברית והצליח לגלגל 10,000 דולר רק בחודש האחרון.

לישראל המיזם עדיין עוד לא הגיע, אבל בינינו, אצלנו זה בטח היה נגמר בכמה תפוחי אדמה שנרקבים שבועות בסניפי הדואר.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully