וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביצים התייקרו - היזמים מציעים: השכרת תרנגולות

19.8.2015 / 13:57

בעקבות מחסור בביצים זינקו המחירים בארה"ב בכ-85%. זוג חקלאים מפנסילבניה מציע לצרכנים להשכיר תרנגולות מטילות במטרה לחסוך בעלויות. האם זה משתלם?

מערכת וואלה!

השכרת תרנגולות- זה הטרנד המשוגע שתופס בחודשים האחרונים תאוצה בארצות הברית לאחר שמחלת שפעת העופות שמשתוללת במדינה הביאה למותן של כ-48 מיליון תרנגולות. המחסור בתרנגולות לצד ההוצאות הכבדות ש"נפלו" על החקלאים, הביאו כבר לעלייה של 85% במחירי הביצים מאז ינואר והותירו את הצרכנים חסרי אונים נוכח המחירים הגבוהים.

זוג חקלאים מפנסילבניה היה הראשון לזהות את הבעיה והחליט להקים חברה בשם"rent the chicken" שמספקת שירות השכרת תרנגולות עד בית הלקוח. אך לא עבר זמן רב ומספר חברות נוספות החליטו לרכב על גל ההצלחה ולהציע שירות דומה. החברות מצדן מתחייבות לספק ללקוחות במסגרת החבילה שייקחו, את כל הציוד שנדרש כדי לגדל את התרנגולות ולאפשר להן תנאים נוחים להטלת הביצים. בין הציוד שיינתן יהיה לול נייד, כלים למים ואוכל וכן אספקת אוכל חודשית קבועה. עלות החבילות משתנה ונעה בין 400 ל-600 דולרים, תלוי בכמות התרנגולות שירצו הלקוחות להשכיר ובפרק זמן ההשכרה.

על פי בעלי החברה, תרנגולת אחת יכולה להטיל ממוצע של 28 ביצים בשבוע, כך שבחישוב מהיר מדובר בכ-2 דולרים פר ביצה וביחס למחירי הביצים בסופר עדיין מדובר בשירות יקר יחסית. הטענה של בני הזוג היא שאם מחירי הביצים ימשיכו להאמיר, זו ללא ספק תהיה השקעה משתלמת בעתיד.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • תרנגולות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully