וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה קשה לרבוע כחול: תמחק יותר מחצי מיליארד ש' בגלל מגה

עדי בן ישראל

20.8.2015 / 10:04

מגה תרשום הפסד מפעילות שוטפת של 55 מיליון שקל ברבעון השני, והפסד נוסף של 577 מ' ש' במחיקה חד-פעמית בשל הוצאות שונות ובכללן עלויות תוכנית ההבראה בחברה. המחיקות עלולות להיות גבוהות יותר

שרגא בירן. תמר מצפי, גלובס
שרגא בירן/גלובס, תמר מצפי

אלון רבוע כחול ( 352.1 -1.12% ) , בעלת השליטה במגה, פרסמה היום (ה') אזהרהת רווח והודיעה כי תיאלץ למחוק 500-570 מיליון שקל בדוחות הכספיים שלה לרבעון השני, וזאת בשל הפסדי עתק של מגה.

מהדיווח עולה כי מגה תרשום הפסד מפעילות שוטפת של 55 מיליון שקל ברבעון השני, והפסד נוסף של 577 מ' ש' במחיקה חד-פעמית בשל הוצאות שונות ובכללן עלויות תוכנית ההבראה בחברה.

אך זה לא הסוף: מגה תמחק עוד 360 מ' ש' בשל הפסקת פעילות סניפים ומחיקת מוניטין, כך שההפסד הכולל שלה ברבעון השני יעמוד על 632 מיליון שקל.

כתוצאה מכך, אלון רבוע כחון תיאלץ לבצע הפרשת עתק: החברה תמחק 250-300 מ' ש' בגין הפחתת מוניטין ונכסים שונים של מגה (כמו כרטיס האשראי דיינרס וקבוצת נעמן), ובתוספת מחיקות חד-פעמיות אחרות תעמוד ההפרשה הענקית על 500-570 מיליון שקל.

מהדיווח של החברה עולה כי המספר הזה עלול עוד להשתנות שכן היא ממשיכה לבחון את היקף ההפרשות שעליה לבצע. במילים אחרות, המחיקה הסופית עלולה להיות אפילו גדולה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully