וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים בארה"ב מתלוננים: זכוכית במגבונים לחים של האגיס

23.8.2015 / 9:17

הורים בארה"ב העלו לרשת סרטונים ותמונות בהם נטען כי מגבונים לחים של חברת האגיס מכילים חלקיקים הנראים כמו שברי זכוכית קטנים. האגיס ישראל: "מגבוני האגיס מיוצרים בישראל תחת אבטחת איכות קפדנית"

מליסה אסטרלה מקליפורניה העלתה ביום חמישי לרשת סרטון המציג מה שנראה כמו שברי זכוכית שנמצאו בתוך מגבונים לחים של חברת האגיס. הסרטון זכה ליותר מ-6 מיליון צפיות ברשתות החברתיות ולאלפי תגובות של הורים מודאגים בפייסבוק. במהלך הסרטון, פותחת אסטרלה חבילת מגבונים לחים של האגיס ומוציאה מתוכם מספר מגבונים שכאשר היא מקרבת אותם למצלמה ניתן להבחין במה שנראה כמו שברי זכוכיות קטנות. הסרטון הביא הורים נוספים לצלם ולהעלות סרטונים לרשתות החברתיות ובהם הציגו גם את חשדם לגבי מה שנראה כמו שברי זכוכית המוחבאים בתוך הסיבים של המגבונים. באחד הסרטונים שהעלתה אם נוספת מארה"ב נראה מגבון ספוג בדם לאחר שעשתה בו שימוש וניגבה עמו את תינוקה.

שעות בודדות לאחר העלאת הסרטון הראשון על ידי האם, פרסמה חברת האגיס העולמית הודעה בדף הפייסבוק שלה ובה נכתב כי "אנו מודעים למצב עם האם שפרסמה את הסרטון וננקוט בכל הצעדים המתאימים כדי לחקור את המצב, אך חשוב לציין כי האגיס אינה משתמשת בזכוכית לייצור המגבונים". כמו כן פרסמה החברה מספר טלפון לבירורים אליו יוכלו הורים מודאגים להתקשר ולקבל מענה על כל שאלותיהם.

אך נראה כי הודעה זו לא הניחה את דעתם של אלפי ההורים, שהמשיכו להציף את דף הפייסבוק של החברה בשאלות ובתמונות נוספות של המגבונים בהם נראים שבבים קטנים המזכירים שברי זכוכיות. כך למשל בפוסט הזה, העלתה האם תמונה של המגבון לאחר שבחנה אותו תחת מיקרוסוקופ ובו היא שואלת את נציגי החברה במה מדובר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפוסט הזה כתבה האם: " בעלי נחתך לאחר שעשה שימוש במגבונים של האגיס והם גם חתכו את הישבנים של שתי הבנות שלי. גם התינוק שלי בוכה בכל פעם שאני מנגבת לו עם המגבונים של האגיס, אך חשבתי שזה בגלל שהמגבון קר..."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש פרסמה האגיס הודעת הבהרה שנייה, ככל הנראה לאחר שערכה בדיקות פנימיות בקו הייצור של החברה ובה כתבה: "תודה לכולכם על סבלנותכם.. חלקכם הגבתם לחלקיקים הנוצצים שנמצאו במגבונים שלנו, זהו אינו מצב שגרתי וזו תופעה שקורית לעיתים רחוקות בזמן תהליך הייצור. השילוב של הסיבים במגבונים שלנו, לעיתים יוצר חלקיקים נוצצים, הדומים למה שנמצא על ידי אותה האם". החברה ממשיכה לפרט את ההיסטוריה הארוכה שיש לה בתחום ייצור המגבונים ואת רמת בקרת האיכות הגבוהה שהיא מקדישה לכך ומבטיחה להורים המודאגים כי לא נעשה שימוש בזכוכית בעת ייצור המגבונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בישראל, אגב, משווקת "האגיס" כחברת בת של חוגלה-קימברלי בע"מ והיא מייצרת מוצריה בארץ מאז 1996. החברה מייצרת מגוון רחב של מוצרים לתינוקות ביניהם, חיתולים, החולשים על יותר מ-40% משוק החיתולים בישראל וכן מוצרים נלווים דוגמת מגבונים, משטחי החתלה ועוד. באשר לסוגיית המגבונים הגיבה האגיס ישראל כי "מגבוני האגיס מיוצרים בישראל תחת אבטחת איכות קפדנית ביותר והינם בטוחים לשימוש".

  • עוד באותו נושא:
  • האגיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully