וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי אריסון משיקה ספר רביעי: "מודל עשיית הטוב"

23.8.2015 / 12:23

בספרה מתארת אשת העסקים את חזון עשיית הטוב שלה - כיצד לשלב עשיית טוב בעסקים. אריאנה האפינגטון: "הספר מבוסס על אמת איתנה"

ספר שרי אריסון.
עטיפת ספרה של שרי אריסון

אשת העסקים שרי אריסון, הבעלים של קבוצת אריסון, משיקה בימים אלה את ספרה "מודל עשיית הטוב" – מדריך מעשי למימוש עשיית הטוב בעסק שלך. הספר מהווה גם קריאה לפעולה עבור בעלי עסקים, מנהיגים ועובדים בכל התחומים בעולם כולו, להפוך לסוכני שינוי.

בספרה מתארת אריסון את מה שהיא מכנה "חזון עשיית הטוב". אריסון מביאה דוגמאות מהעולם העסקי והפילנתרופי כיצד מנהיגים בכל רמה יכולים לחולל שינוי חיובי באמצעות שילוב ערכים בכל פעילות. "על-ידי שילוב ערכים לתוך מארג החיים היומיומי, יכול כל אחד להפוך למנהיג שיוצר שינוי חיובי, למען אנשים, חברות, קהילות ולמען כדור הארץ", אומרת אריסון. "כיום, חברות עסקיות יכולות לפעול לטובת האנושות והעולם. בכוחו של מודל עשיית הטוב להיות זרז לשינוי בעולם העסקי, ליצור מצב בו חברות עסקיות יהוו פלטפורמה ליצירת שינוי חיובי לאנשים, לכלכלה ולסביבה", היא מוסיפה.

אריאנה האפינגטון, נשיאה, יו"ר ועורכת ראשית של קבוצת המדיה האפינגטון פוסט התייחסה גם היא לספר ואמרה כי "מודל עשיית הטוב מבוסס על אמת איתנה: שההגדרה שלנו להצלחה חייבת לכלול רווחה, לא רק של יחידים אלא במקום העבודה".

מודל עשיית הטוב, ביוזמת שרי אריסון וקבוצת אריסון, הינו מודל מבוסס-ערכים ליצירה חיובית בעולם. הוא מהווה כלי פרקטי יום יומי להטמעת ערכים בליבת עסקים, ארגונים, קהילות, ואנשים, ומשלב 13 ערכי יסוד אנושיים בכל פעילות, לטובת החברה, הכלכלה והסביבה.

"מודל עשיית הטוב" הוא ספרה הרביעי של אריסון. ספרה הקודם, "לממש את הטוב שבך", שיצא לאור לפני כשלוש שנים, הפך לרב מכר של הניו יורק טיימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully