וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשלום בדאקפייס: מאסטרקרד רוצה שתצטלמו כדי לשלם

24.8.2015 / 13:44

ענקית האשראי פתחה בפיילוט במסגרתו יוכלו המשתתפים להעביר כספים באמצעות הסלולר כאשר הם יזוהו על ידי המצלמה של המכשיר וסורק טביעת אצבע

מערכת וואלה!

הוא כבר מזמן זכה לתואר- התופעה המעצבנת של המאה ה-21, אבל נראה שסוף סוף נמצא לסלפי שימוש אמתי. חברת כרטיסי האשראי העולמית מאסטרקארד חשפה לראשונה פני כחודש את שירות התשלומים החדש שיאלץ את כל מי שירצה לבצע רכישה דרך הסמארטפון- לעשות סלפי.

שיטת התשלום החדשה שמהווה מעין ארנק סלולרי, מתבססת על טכנולוגיית זיהוי פנים וסריקת טביעת האצבע של המשתמש, כך שלא ניתן יהיה לאשר את ביצוע העסקה מבלי שהאייפון שלכם יזהה קודם כל שזה אתם.

כעת יוצאת מאסטרקארד בפיילוט מצומצם וראשוני של השירות שיחל כבר בחודשיים הקרובים בארה"ב. מי שיזכו להשתתף בפיילוט הם 200 עובדי חברת ההייטק First Tech Federal Credit Union המספקת שירותי אשראי ובנקאות לתעשיית ההייטק בארה"ב.

במסגרת הפיילוט יפתחו לנסיינים חשבונות פיקטיביים, בהם יופקד כסף פיקטיבי והם יצטרכו להעביר כספים דרך הסמארטפון תוך זיהוי אימות המשלם שיתבצע על ידי מערכת ביומטרית שפועלת באמצעות המצלמה הקדמית של המכשיר וסורק טביעות אצבע שיותקן בו. השירות אינו שולח את טביעת האצבע או סריקת הפנים למאסטרקרד עצמה, אלא ממיר את התמונה לקוד ושולח אותו לחברה. וייתכן כי יעלים את הצורך להשתמש בקוד או בסיסמא כלשהי, בעת ביצוע רכישה.

חברת מאסטרקארד, היא חברת כרטיסי האשראי הגדולה בעולם והיא מעניקה שירות ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם. כעת החברה מצטרפת לשורה ארוכה של חברות שכבר השיקו בעבר שירות תשלום ביומטרי לסמארטפון ובהן, "אפל", גוגל ו- Barclaycard.

  • עוד באותו נושא:
  • סלפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully