וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונות ברשת: לא ניתן לממש מבצע פרינגלס

25.8.2015 / 11:43

המבצע המפורסם על גבי אריזות פרינגלס מבטיח קבלת ערכת קריוקי בקניית 3 אריזות והזנת קודים באתר החברה אך לקוחות רבים התלוננו כי הקודים לא עובדים. דיפלומט: "פועלים לתיקון התקלה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריזת פרינגלז/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם פרינגלס ישראל מטעה את הלקוחות ומציעה להם מבצע שאינו קיים? שורה ארוכה של צרכנים מתלוננים בחודש האחרון בדף הפייסבוק העסקי של החברה, כי מבצע שפרסמה ובמסגרתו יוכלו הצרכנים לזכות בערכת קריוקי- לא ניתן למימוש.

חברת פרינגלס יצאה לאחרונה במבצע, המציע ללקוחות לרכוש 3 אריזות פרינגלס כשבתחתית כל אריזה מוטבע קוד בן 8 תווים, אותו יצטרכו להזין במקום המיועד לכך באתר הרשמי של החברה. בדף הנחיתה של המבצע באתר, כותבת פרינגלס כי "כדי לקבל את ערכת הקריוקי, פשוט הזן 3 קודים שמופיעים בחלק התחתון של האריזות... וערכת הקריוקי תגיע אליך בדואר בתוך 90 יום".

אלא שלקוחות רבים, שרצו לממש את תנאי המבצע, מצאו עצמם מתוסכלים נוכח מערכת שמסרבת לקבל את הקוד אותו הם מזינים. כך למשל מספרת טלי אשכנזי מחולון שקנתה לפני כחודשיים באחד הסופרים שמתחת לביתה, 3 מארזים של "פרינגלס" המשתתפים במבצע וכשהגיעה הביתה וניסתה להזין את הקודים המוצגים בתחתית, הופיעה הודעה כי "הקוד שהוזן אינו חוקי". "הסתובבתי עם הבנות שלי בסופר והן בחרו מהמדף אריזת "פרינגלס" אחת. נציג מכירות של החברה שעמד ליד דוכן, הציע לי לקחת עוד שתי אריזות נוספות, כך שנוכל לזכות בערכת קריוקי עד הבית" מספרת אשכנזי. אלא שלאחר כמה ניסיונות כושלים להזין את הקודים באתר, החליטה אשכנזי ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה. אז, חיכתה לה הפתעה נוספת כשגילתה כי נציג השירות דובר אנגלית בלבד. לנציג לא התאפשר כמובן לסייע לאשכנזי ולכן הציע לה לנסות את מזלה שוב ביום שלמחרת. "לאחר כמה ימים ענתה לי נציגת שירות לקוחות בעברית והיא ביקשה ממני את שלושת הקודים שברשותי. הקראתי לה אותם בזריזות והיא אפילו לא חזרה עליהם כדי לוודא שרשמה אותם נכון ולבסוף טענה כי הם התקבלו ושתוך 90 יום אקבל את הערכה בדואר". טלי כמובן עדיין ממתינה.

כמו טלי, ניתן למצוא עוד עשרות צרכנים מאוכזבים שרכשו ממוצרי החברה על מנת לממש את המבצע ונתקלו בדלת סגורה. על פי תאריכי פרסום התלונות שמופיעים בדף הפייסבוק של החברה, נראה כי התקלה באתר נמשכת כבר למעלה מחודש, על אף ששירות הלקוחות של פרינגלס מבטיחים לגולשים שוב ושוב כי יתקנו את התקלה "בקרוב". אשכנזי אף ציינה כי שמה לב שהחברה הסירה את עמוד המבצע מהפייסבוק שלה, על אף שהיא ממשיכה לפרסם אותו על גבי המוצרים עצמם ובאתר הרשמי שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תלונות בעמוד הפייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

וואלה! צרכנות בחרה שלא להסתפק בתלונות הצרכנים ומיהרה לסופר הקרוב כדי לרכוש 3 אריזות פרינגלס שניתן לראות כי הן משתתפות במבצע. אך כפי שתוכלו להבחין, גם הניסיון שלנו להזין את שלושת הקודים המופיעים בתחתית האריזות- כשל לאחר שהאתר ציין כי הקוד אינו חוקי. בניסיון ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה, הגענו גם אנחנו לנציג שירות דובר אנגלית, שהסביר כי השיחה הועברה לשירות הלקוחות של פרינגלס בברצלונה וכי כל שביכולתו להציע זה לכתוב מייל לחברה בישראל עם כל פרטי הבקשה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוד המבצע/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוצרי פרינגלס בישראל מיובאים על ידי חברת דיפלומט שמסרה בתגובה כי "מבצע הקריוקי מנוהל על ידי חברת פרינגלס העולמית וההשתתפות במבצע ותפעולו מתבצעים ישירות מולה. אנחנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה לצרכנים כתוצאה מתקלה טכנית באתר המבצע. פניות שהגיעו לדיפלומט טופלו ובמקביל אנחנו פועלים מול החברה לתיקון התקלה. צרכנים אשר טרם קיבלו מענה מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות של דיפלומט בטלפון 1800-250-221".

  • עוד באותו נושא:
  • פרינגלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully