וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט החדש שמטריף את מנהטן

מיקי גינסברג

26.8.2015 / 10:00

תושבי ניו יורק כבר ראו הכל וקשה מאוד להוציא אותם מאדישותם. חנות סבון הישראלית שנפתחה לאחרונה בעיר מאיימת לעשות בדיוק את זה

יח"צ - חד פעמי

לפרוץ את חומת האדישות

קשה לעורר עניין בתושבי ניו יורק. זרם התיירים ששוטף את העיר כל השנה לא עושה להם את זה. להיפך, זה רק מוביל אותם לטפח מנהגים מקומיים אדוקים מחוץ לעיניהם של עשרות מיליוני המבקרים.

גם מגשי העוגות הצבעוניות שמביטות מחלון הראווה אל העוברים ברחוב ברודווי פינת רחוב 71 לא ממש יצליחו לנפץ את חומת האדישות של הניו יורקרים, אלא אם יבינו שכלל לא מדובר בעוגות למאכל. כאן, אולי יצוץ לו סימן שאלה קטן שיקנן וישאל, "אז מה זה לעזאזל"?

חנות סבון בניו יורק.
זה רק נראה טעים

ובכן, הפטיפורים הצבעוניים, שנראים כמו דרך טובה לפתוח איתם את ארוחת הבוקר, הם בכלל סבונים מעוצבים.

כן, מדובר בסבונים שנוצרו בעבודת יד אישית ונמכרים בחנות החדשה, ה-14 במספר, שפתחה רשת סבון הישראלית במנהטן. אלה מוצגים במגשי קונדיטוריה ובמדפי זכוכית, משל היו פריטי מזון גורמה המיועדים להישלח לאחת ממסעדות היוקרה במנהטן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חנות סבון. דור מלכה, מערכת וואלה! NEWS
מעבדה לרקיחת סבונים/מערכת וואלה! NEWS, דור מלכה

כמו בשינקין

אך בכך לא די: בתוך החנות פועלת מעבדה לרקיחת סבונים בעבודת יד מול עיני הלקוחות. שתיקרא SABON ATELIER.

ספק אם מישהו מתושבי התפוח הגדול יזכור שהרעיון מאחורי הקונספט הניו יורקי לא חדש ונולד למעשה בחנות הראשונה של הרשת כשעוד פעלה בשמה הקודם, "סבון של פעם", ברחוב שינקין בתל אביב. אותה חנות שבה הוזמנו לבחור סבונים וכלי טיפוח לפי טעמם האישי ולשלם עבורם לפי משקל.

לדברי רונן זהר, מנכ"ל רשת סבון, "הרעיון לפתוח חנות קונספט בסגנון זה בניו יורק התבשל ברשת מזה מספר שנים, כמו גם ריענון של חנויות נוספות בארה"ב בעלות כוללת של כ-5 מיליון שקל. "דבר כזה לא ראו עדיין בניו יורק. חיפשנו את ההזדמנות המתאימה למהלך הזה והוא משמעותי מאוד עבורנו. אנחנו מתפתחים כל הזמן עיצובית וחווייתית, אבל לניו יורק יש חשיבות מיוחדת כחלון הראווה של כל מותג". מעבדת ה- ATELIER כך מאמינים בסבון, תעצים את המותג ואת חוויית הלקוח באופן משמעותי.

חנות סבון ניו יורק. דור מלכה, מערכת וואלה! NEWS
מנכ"ל סבון רונן זוהר עם האחיות אטיאס/מערכת וואלה! NEWS, דור מלכה
חנות סבון. דור מלכה, מערכת וואלה! NEWS
בר פאלי. צרכנית סבונים בעבודת יד/מערכת וואלה! NEWS, דור מלכה
חנות סבון. דור מלכה, מערכת וואלה! NEWS
חנות סבון בברודווי, ניו יורק/מערכת וואלה! NEWS, דור מלכה

מצעד הסלבס

זוהר וצוות סבון כבר יודעים לספר על לקוחות מפורסמים במיוחד שפוקדים בקביעות את החנות החדשה מאז נפתחה. הרשימה כוללת את ג'וליה רוברטס, דרו ברימור וקייטי הולמס, שהעדפותיהן כבר מוכרות לרוקחי הסבונים. גם מקומן של הסלבס הישראליות המתגוררות בארה"ב, ביניהן איילת זורר, מורן אטיאס ובר פאלי, לא נעלם ונראה שגם הן כבר התרגלו לסבונים בהכנה אישית.

חנות סבון. דור מלכה, מערכת וואלה! NEWS
גם איילת זורר באה לבקר/מערכת וואלה! NEWS, דור מלכה

רשת סבון כוללת כ-150 חנויות, מתוכן למעלה מ-100 בחו"ל במדינות ארה"ב, יפן, צרפת, ספרד, איטליה, הולנד, רומניה, גרמניה, אנגליה, האיים הקאריביים, הונג קונג, טייוואן וישראל. יעד הצמיחה שסומן על ידי הרשת הוא להגיע לפריסה של 400 חנויות, רובן בחו"ל, בתוך חמש שנים.

הכותב היה אורח חברת סבון

  • עוד באותו נושא:
  • סבון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully