וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל צו איסור היציאה מהארץ שהוציא הבנק לפיתוח התעשיה כנגד אלון פופקין

אמיר הלמר

1.10.2002 / 18:35

הבנק ציין בדיון שהתקיים היום כי הוא מסכים לביטול הצו עד שיהיו בידיו נתונים ברורים יותר, והוא שומר את זכותו לחדש בכל עת את בקשתו לעניין עיכוב היציאה



ביהמ"ש בהסכמת הבנק לפיתוח התעשיה הסיר את צו עיכוב היציאה מהארץ שהוצא לבקשת הבנק כנגד אלון פופקין, המנכ"ל ובעל השליטה בחברת ארט אין .



הבנק ציין בדיון שהתקיים היום כי הוא מסכים לביטול הצו עד שיהיו בידיו נתונים ברורים יותר, והוא שומר את זכותו לחדש בכל עת את בקשתו לעניין עיכוב היציאה.



הצו הזמני הוצא לפני יותר מחודש לבקשת הבנק, הטוען כי פופקין חייב לו באופן אישי כ-4 מיליון שקל בגין הלוואות שקיבל ולא פרע, וכי יש חשש ממשי לבריחתו מהארץ.



בבקשה שהגיש הבנק, באמצעות עו"ד שגית גוטרמן, נאמר כי בנובמבר 2000 נחתם בין פופקין לבין הבנק הסכם לפיו קיבל פופקין מהבנק שתי הלוואות בסך כולל של 3.3 מיליון שקל. הבנק טוען כי פופקין לא פרע עד היום ולו תשלום אחד מהתשלומים החודשיים להם התחייב, וכי יתרת ההלוואה שלו תפחה ועומדת היום על סך של כ-4 מיליון שקל.



פופקין, באמצעות פרקליטיו עוה"ד נבות בר ורם גורודיסקי, פנה לאחרונה לביהמ"ש בבקשה לבטל את צו עיכוב היציאה בטענה כי דינו של צו העיכוב להתבטל, שכן התקנה עליה נסמך הבנק הינה בטלה בהיותה בלתי חוקתית ונוגדת את חוק יסוד כבוד אדם וחירותו.



פופקין טען כי הבנק לא הביא ראיות מהימנות לגבי מצבו המצדיקות את מתן הצו, וכי התצהיר של מנהל האשראי בבנק מבוסס כולו על עדויות שמועה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully