וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנדיסק: 20 אלף שקל לעובד שיביא לגיוס עובד חדש

רועי גולדנברג

30.8.2015 / 17:11

היום מודיעה חברת סאנדיסק כי בכוונתה לגייס 90 עובדים חדשים לחברה באופן מיידי במגוון תפקידים בתחומי המחקר והפיתוח, ובעיקר מהנדסי ולידציה ו-Firmware

חדר כושר בסאנדיסק. תמר מצפי, גלובס
חדר כושר בסאנדיסק/גלובס, תמר מצפי

המלחמה על העובדים בהיי-טק עולה מדרגה: חברות כבר רגילות תקופה ארוכה לחפש בנרות עובדים חדשים ומוכשרים ותופעת הסטארט-אפים אמנם מבורכת אך רק מקשה עוד יותר על מציאת העובדים הללו. המלאי מוגבל וכולם רוצים למשוך אליהם את הטובים ביותר.

חלק מהמגמה הזו באה לידי ביטוי בחלוקת בונוסים והטבות לעובדים קיימים בתמורה לכך שימליצו על חברים שלהם שיבואו לעבוד בחברה. כך, בשבוע שעבר הודיעה אינטל כי היא מכפילה את הבונוס לעובדים שיעזרו לגייס נשים לחברה כדי לעודד את המגוון המגדרי בתוך החברה.

היום מודיעה חברת סאנדיסק כי בכוונתה לגייס 90 עובדים חדשים לחברה באופן מיידי במגוון תפקידים בתחומי המחקר והפיתוח, ובעיקר מהנדסי ולידציה ו-Firmware.

החברה מציעה לעובדי סאנדיסק בונוס של 20 אלף שקל עבור כל עובד שימליצו עליו ויגויס לחברה. עובד שיגדיל לעשות ויגייס שלושה עובדים יקבל בנוסף לכסף גם אייפד אייר על כל עובד שיביא. בסאנדיסק מועסקים כ-650 עובדים בשלושה מרכזי פיתוח - כפר סבא, עומר ותפן שבגליל.

  • עוד באותו נושא:
  • היי טק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully