וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שתאפשר לכם לקבוע את מחיר המונית מראש

31.8.2015 / 15:18

נוסעים במוניות מחוץ לעיר יוכלו להשתמש באפליקצית picab על מנת לתאם מחיר עם נהג המונית מראש ולבחור את המחיר המתאים להם. הנהגים מצידם יוכלו לחסוך ב"נסיעות ריקות"

הפגנה של מוניות על הדלק, אוגוסט 2011. דרור עינב
הפגנה של מוניות על הדלק, אוגוסט 2011/דרור עינב

לא פחות מ"מהפכה חברתית", כך מגדירים יזמי אפליקציית Picab את המוצר שלהם. האפליקציה תאפשר לנוסעים
לקבוע בעצמם את מחיר הנסיעה, טרם העלייה למונית ובכך להוזיל את עלות הנסיעות הבינערוניות.

באמצעות האפליקציה החינמית יכולים הנוסעים לבחור את היעד המבוקש, לראות אילו נהגים נוסעים לכיוון היעד, להסכים למחיר המוזל שהנהג הציע או להציע בעצמם את המחיר שהם מוכנים לשלם עבור הנסיעה ולסגור נסיעה מוזלת עם הנהג שהסכים להצעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוד האפליקציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצד שני, האפליקציה נותנת מענה גם לנהגי המוניות ופותרת להם את בעיית 'הנסיעות הריקות' אל או מהיעד אליו נסעו. הנהגים יוכלו להיכנס לאפליקציה ולראות מראש את הנוסעים המעוניינים להגיע ליעדים השונים וכך לתכנן לעצמם קדימה את הנסיעות שלהם ליעדים אלו. כמו כן, כדי למנוע מצבים בהם מוניות לא יורשו להיכנס לטרמינל הטיסות הנכנסות, יצטרכו הנוסעים לציין את מספר הטיסה שלהם, היעד ופרטים נוספים, שיוכיחו כי הנסיעה הוזמנה מראש- כפי שנדרש מבעלי המוניות בכניסה לנתב"ג.

לדברי דותן צ'ובוטרו, מנכ"ל Picab, "מדובר במהפכה צרכנית עבור מאות אלפי אנשים, הצורכים מדי יום שירותי מוניות ברחבי הארץ ועבור רבים אחרים שמדירים את רגליהם ממוניות בגלל המחיר. הבשורה הזו מחזירה את הכוח לידיו של הנוסע, שלא צריך עוד להיות שבוי של מחירי הנסיעה לפי המונה במונית".

בשלב ההרצה הראשוני של האפליקציה יכולים הנוסעים להזמין נסיעות מנתב"ג ואליו כך שהנוסע שחוזר מחו"ל או אלו שנוסעים לנתב"ג, יוכלו להיכנס לאפליקציה ולראות מראש, אילו נהגים מתעתדים להגיע לשדה התעופה ומחפשים נוסעים בדרך חזרה. בשלב השני יורחב השירות לכל רחבי הארץ לטווחי נסיעות משתנים. החברה עובדת כעת עם בסיס נתונים של כ-5,000 נהגי מוניות ברחבי הארץ שצפוי להתרחב עם הזמן, לדברי היזמים. האפליקציה עוסקת רק בנסיעות בינעירוניות – בנסיעות עירוניות מחוייב הנהג להפעיל מונה במהלך הנסיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • מוניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully