וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצה"ל להיי-טק: בני גנץ מונה ליו"ר חברת המימד החמישי

7.9.2015 / 15:44

"המימד החמישי" הוקמה בשנת 2014 ועוסקת בטכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת "deep learning" וביכולות עיבוד נתונים חדשניות. גנץ: "מדובר בתחום מרתק ועל כן בחרתי להצטרף לחברה ולהוביל עם הדירקטוריון את 'המימד החמישי'"

טקס הוקרה למפקדים שהשתתפו בלחימה במבצע "צוק איתן". דרור עינב
בני גנץ/דרור עינב

הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ התמנה ליו"ר חברת "המימד חמישי", שעוסקת בטכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת "deep learning" וביכולות עיבוד נתונים.

"המימד החמישי" (FIFTH DIMENSION) הוקמה בשנת 2014 על ידי גיא כספי, המשמש כמנכ"ל החברה, ודורון כהן המשמש כמשנה ליו"ר הדריקטוריון. בחברה מועסקים עשרות עובדים, רובם מתמטיקאים בכירים וכן ומומחי ביג דאטה. בחברה הושקעו עשרות מיליוני דולרים בשלושה סבבי גיוס על ידי משקיעים פרטיים ולאחרונה על ידי קרן הענק האמריקאית Columbus Nova.

גנץ מסר בתגובה: "המימד החמישי פיתחה מערכות ייחודיות ביותר לניתוח מידע בכמויות אדירות ובזמן אמת, תוך שימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת. כמי שעמד בראש ארגון המנהל כמויות אדירות של מידע מסוגים שונים, אני מבין שבעולם הסייבר, האתגרים המודיעיניים השתנו, עברנו מעידן של איסוף לעידן של היתוך ועיבוד נתונים. מדובר בתחום מרתק ועל כן בחרתי להצטרף לחברה ולהוביל עם הדירקטוריון את 'המימד החמישי' להצלחה טכנולוגית ועסקית בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • בני גנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully