וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה תמצאו את הסל הזול ביותר לראש השנה?

8.9.2015 / 8:36

ראש השנה כבר מעבר לפינה ואם לא התחלתם להצטייד במצרכים לקראת החג - כדאי להתחיל. וואלה! צרכנות בדקה את הרשתות השונות ואת המחירים המוצעים על ידיהן לסל שירכיב את ארוחת החג

קניות לחג ברשת רמי לוי ספטמבר 2010. אורי לנץ
סופרמרקט/אורי לנץ

את ערב ראש השנה נחגוג בעוד פחות משבוע ורשתות השיווק כבר נערכות כמדי שנה, להמוני הלקוחות שיבקרו בסניפיהן. וואלה! צרכנות בשיתוף אתר מייסופרמרקט, בדקו עבורכם היכן תוכלו לרכוש השנה את סל הקניות הכי משתלם לחג וכמה בדיוק זה עומד לעלות לכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עלות סל הקניות הנמוכה ביותר שנמצאה היא זו של רשת "אושר עד", העומד על 520.32 שקלים בממוצע ארצי. הרשת היקרה ביותר על פי הבדיקה היא רשת שופרסל, עם סל קנייה העומד על 646.5 שקלים. מכאן עולה כי פער המחירים בין הרשת היקרה ביותר, לרשת הזולה ביותר- עומד על כ-20%. עם זאת, ראוי לציין כי חלק מהמוצרים שנבדקו בכלל הרשתות ומשווקים תחת מותג זהה, אינם משווקים ברשת "אושר עד" (דוגמת אורז "סוגת" ושמן "זיתא") ויש לקחת זאת בחשבון.

נקודה נוספת שיש לשים אליה לב הוא סל מוצרי הבשר. ניכר כי מלחמת הבשר שעלתה לכותרות בשבועות האחרונים לאחר הודעתה של שופרסל על שיווק מותג פרטי בתחום, הביאה לירידות מחירים ניכרות בדגש על מוצרי הבקר. הבדיקה מעלה כי מחיר סל מוצרי הבשר הנמוך ביותר שנרשם הוא דווקא של רשת רמי לוי העומד על 169.6 שקלים, לעומת הסל היקר ביותר שנמצא ברשת יינות ביתן העומד על 223.6 שקלים- פער של 25%.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

איך נעשתה הבדיקה?

את הבדיקה ערכנו בהסתמך על קבצי הרשתות המדווחים ברשת ובהתאם ל"חוק המזון" והם מעודכנים נכון ל-7 בספטמבר. מחירי המוצרים משקפים ממוצע ארצי של המחירים, כפי שנבדקו ב-3 אזורי מרכזיים: גוש דן, חיפה והסביבה ואזור הדרום.

סניפי שופרסל שהשתתפו בבדיקה הם "שופרסל דיל" יגאל אלון בתל אביב, שופרסל דיל אדמירלטי חיפה ושופרסל דיל אקסטרה באר שבע (קריית יהודית). סניפי רמי לוי שהשתתפו בבדיקה הם סניף איילון בבני ברק, סניף חלוצי התעשייה (חיפה) וסניף קניון מול 7 (באר שבע). סניפי מגה שהשתתפו בבדיקה הם מגה (you) יד אליהו, מגה (you) נשר, מגה (you), דרך חברון (באר שבע). סניפי ויקטורי שהשתתפו בבדיקה הם סניף לינקולן (ת"א), סניף דרך בר יהודה (חיפה), סניף בן גוריון (באר שבע). סניפי אושר עד שהשתתפו בבדיקה הם סניף בני ברק, סניף צור שלום (קרית ביאליק) וסניף א.ת עמק שרה (באר שבע). רשת יינות ביתן לא העלתה את קבצי המחירים לרשת ועל כן המחירים נבדקו בסניפים עצמם - הסניפים שנבדקו הם סניף מגדלי תל אביב, סניף קריית אתא וסניף ערד.

כל המחירים כוללים מבצעים והנחות על המוצר עצמו, באם דווח על ידי הרשת אבל ללא התניות "קנה קבל" וכן ללא מבצעי כמות המגבילים את גובה המחיר על פי גובה הקנייה. כמו כן, לא ניתנה התייחסות למחיר מיוחד לחברי מועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully