וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו משיקה פוליסה סיעודית; מאריכה תקופת הפיצוי ל-60 חודש

בן ציון ציטרין

2.10.2002 / 9:45

מי שיש לו כיום ביטוח סיעודי המפצה אותו לתקופה של 3 שנים בלבד, יכול להוסיף עליה באמצעות אליהו פיצוי לשנתיים נוספות או פיצוי לכל החיים, על פי בחירתו



חברת הביטוח אליהו משיקה בימים אלו תוכנית ביטוח סיעודית שאמורה לשדרג תוכניות ביטוח סיעודיות פרטיות של כל חברות הביטוח המבטיחות סיוע כספי לטווח של 3 שנים בלבד. אליהו תשווק את הביטוח החדש בשיתוף עם סוכן הביטוח דב ברומר, מסוכנות הביטוח ינון, המתמחה בביטוח סיעודי לגופים גדולים.



מטרת התוכנית לשדרג פוליסות ביטוח סיעודי. מי שיש לו כיום ביטוח סיעודי המפצה אותו לתקופה של 3 שנים בלבד, יכול להוסיף עליה באמצעות אליהו פיצוי לשנתיים נוספות או פיצוי לכל החיים, על פי בחירתו.



לדברי ברומר, מדובר בתוכנית ייחודית שניתן להרכיבה על ביטוח סיעודי של חברות אחרות לתקופה של 3 שנים לפחות. תקופת ההמתנה להפעלת הביטוח היא 3 שנים. הפוליסה מציעה כיסוי מלא לדמנסיה ולתשישות נפשית. התוכנית אינה מגבילה תאונות דרכים או תאונות עבודה, ומכסה גם תקופת אשפוז בבית חולים רגיל או מקרה שבו מצבו של המבוטח מוגדר "סיעודי מורכב".



הפרמיה קבועה ואינה משתנה עם גיל המבוטח. לדוגמה, הפרמיה החודשית בגיל 60 לרכישת פיצוי חודשי של 3,000 שקל לתקופה של שנתיים (השלמה ל-5 שנים) היא 33 שקל לגבר ו-42 שקל לאשה. הפרמיה לרכישת פיצוי חודשי לכל החיים היא 60 שקל לגבר ו-90 לאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully