וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Paneco.com מוריד מחירי המשקאות בעקבות הפחתת המס

10.9.2015 / 12:36

לדברי בעלי האתר, בניגוד לשאר היבואנים והחנויות הפחתת המחירים תבוצע מיידית ללא המתנה עד לגמר המלאי הקיים

אילוסטרציה: חנות לממכר אלכוהול. ShutterStock
משקאות אלכוהוליים/ShutterStock

אתרpaneco.com הודיע כי בעקבות החלטת שר האוצר להוריד את המס על האלכוהול יורדו המחירים באתר במלוא ההפחתה כבר מהיום. לדברי אורי צרור מנכ"ל PANECO.COM בעקבות הירידה החדשה במס על האלכוהול, יורד מרכיב המס על בקבוק ליטר אחד של וודקה, וויסקי או קוניאק בכ- 10 שקל ,ושל בקבוק 700 מ"ל בכ-7 שקל ממחיר הצרכן הסופי. "אנחנו בpaneco.com לא נחכה, בניגוד למרבית היבואנים, החנויות, הפאבים והברים עד שיסתיימו המלאים הישנים. אצלנו כבר היום ניתן יהיה לרכוש את המשקאות במחירים החדשים והמוזלים. אצלנו חושבים על הלקוח".

לאון פאליק, הבעלים של PANECO.COM אמר כי "מיד כששמעתי על ההחלטה של השר כחלון נתתי הוראה לבצע הפחתה במחירים באתר במלוא ההורדה הנדרשת. ככל שידוע לנו, אנו היחידים אשר מעבירים מידית את מלוא ירידת המס ישירות לצרכן. מהיום הראשון שעלה האתר לאוויר הבהרתי כי המטרה שלי היא להוכיח לכולם כי גם בתחום האלכוהול אפשר להרוויח בלי להיות חמדן. נמשיך להתמקד בהצעת ערך הכוללת מחיר משתלם ושירות מצוין, על מנת שהצרכן הישראלי יוכל ליהנות משניהם, ואף לחסוך זמן יקר בהזמנת המוצר בקליק וקבלתו עם שליח עד הבית בחינם".

לדברי פאלוק, "אני בטוח שכניסת PANECO.COM לשוק האלכוהול בישראל תביא להוזלת מחירים בתחום ומי שירוויח הינם הצרכנים הישראליים. יחד עם זאת חשוב לי שרק בוגרים מעל גיל 18 יוכלו לרכוש את המוצרים שלנו ולכן השליחים שלנו דורשים תעודות זהות מהלקוחות".

  • עוד באותו נושא:
  • אלכוהול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully