וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיינט וחברת החשמל האמריקאית PPL מרחיבות את הפרויקט הניסיוני בפנסילווניה

אילן מוסנאים

2.10.2002 / 14:57

מיינט, שבשליטת נגה טכנולוגיות, מתמחה בהעברת תקשורת רחבת פס ופתרונות רשת על גבי קווי חשמל; יבחנו את האפשרויות המסחריות של המוצר של מיינט



חברת מאיינט ו-Corporation PPL האמריקאית מסרו היום כי בכוונתן להרחיב את הפרויקט הניסיוני על גבי רשת החשמל של PPL על ידי שימוש בטכנולוגיית PLUS של מיינט.



מיינט, שנמצאת בשליטת חברה נגה טכנולוגיות , שנקלעה באחרונה לקשיים חמורים בעקבות התמוטטות החברה האם נגה אלקטרוטכניקה, מתמחה בהעברת תקשורת רחבת פס ופתרונות רשת על גבי קווי חשמל (PLC).



החברות מסרו כי לאחר השלמתו המוצלחת של הפיילוט הראשוני במדינת פנסילווניה, עוברת חברת PPL לניסוי רחב היקף על מנת לבחון ולהעריך את האפשרויות המסחריות של פריסת אינטרנט מהיר ללקוחותיה על גבי רשת החשמל. בכוונת PPL להציע ללקוחותיה אינטרנט מהיר ללא כל צורך בחוטים או התקנות מיוחדות.



חברת PPL נוקטת באסטרטגיה של חברות חשמל רבות אחרות כדי לשפר את היעילות התפעולית על ידי שימוש בטכנולוגיות חדשות. "השימוש בפתרון PLUS של מיינט מאפשר לנו להשתמש בקווי החשמל להעברת תשדורת DATA מהירה ובכך לתרום לשיפור תפעול העסקים ולהיות חלק ממהפכה של העברת מידע באמצעות האינטרנט" אומר מייקל בריי, נשיא PPL.



לפני שבועיים לערך דיווחה מיינט על הזמנה בהיקף של כ-10 מיליון דולר, שקיבלה מחברת החשמל הגרמנית PPC.

מיינט מעריכה כי מעל ל-40% מבתי האב בארצות הברית יחוברו במהלך ארבע השנים הקרובות לאינטרנט מהיר רחב פס. מערכת ה-PLUS של מיינט מתאימה באופן מיוחד לרשת החשמל האמריקאית ומאפשרת חיבור מתמיד מכל נקודה בבית. כמו כן, מהווה השירות החדש מקור הכנסה נוסף לחברות החשמל המרחיבות בדרך זו את מגוון השירותים ללקוחותיהן.



חברת מיינט נוסדה בשנת 1999 על ידי משה אפרתי, שייקה זליצקי ורפי בן עטר. באוקטובר 2000 גייסה החברה סכום של כ-5 מיליון דולר מ-MVV הגרמנית לפי שווי חברה של 130 מיליון דולר אחרי הכסף. בפברואר 2001 גייסה כ-10 מיליון דולר מחברת החשמל האמריקאית פאואר טראסט לפי שווי חברה של כ-360 מיליון דולר אחרי הכסף.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully