וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזם סטארקור של מוטורולה, אינפיניון ואגיר קיבל אישור הנציבות האירופית

רן דוידוב

2.10.2002 / 15:34

סטארקור הוקמה לפני שלושה חודשים על ידי 3 החברות כדי לפתח טכנולוגיות עיבוד דיגיטלי (DSP); מפעילה מרכז פיתוח בת"א; מוטורולה: האישור יאפשר לחברה להתחיל ולעשות עסקים



חברת סטארקור (Starcore), שהוקמה לפני שלושה חודשים על ידי מוטורולה , אינפיניון ואגיר כדי לפתח טכנולוגיות עיבוד דיגיטלי (DSP), זכתה לאישורה של נציבות ההגבלים העסקיים באיחוד האירופי. סטארקור הקימה את מרכז הפיתוח שלה באזור תל אביב.



"האישור של האיחוד האירופי יאפשר לחברה להתחיל ולעשות עסקים", אמר דובר מוטורולה ל"אי-קומרס טיימס". לדבריו, האישור של האיחוד האירופי הסיר את המחסום האחרון שעמד בפני החברה. המיזם המשותף יעסיק כ-100 עובדים, בחלוקה שווה, בין אוסטין שבטקסס ובין תל אביב.



סטארקור הוקמה בניסיון לנגוס בשוק ליבות מעבדי ה-DSP, המוערך ב-12 מיליארד דולר וצומח בקביעות בקצב מהיר משוק השבבים הכללי. מתחרתה הפוטנציאלית הגדולה ביותר של סטארקור היא טקסס אינסטרומנטס . מטרתה העיקרית של החברה להפיץ את טכנולוגיות ה-DSP של סטארקור באמצעות מודל עסקי של מתן רישוי חופשי לכל חברה שתחפוץ בטכנולוגיה שלה, בניגוד למודלים העסקיים המסורתיים של שוק ה-DSP. מנכ"ל החברה, טום לנץ', אמר כי, "בת"א יש מאגר מקצוענים שמבינים בטכנולוגית DSP, וזו הסיבה שנעסיק שם מספר דומה לזה שבמטה שבאוסטין".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully