וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלם מתכננת איחוד מניות ביחס של 1 ל-20 על מנת להעלות את מחיר מנייתה

יהודה שויצר

2.10.2002 / 18:34

מועצת המנהלים אישרה את ההצעה כצעד מקדים למהלך הפיצול המתוכנן בחברה, במסגרתו יופרדו חטיבות החומרה והתוכנה לחברות נפרדות



יצרנית מחשבי כף היד פאלם תבצע איחוד מניות ביחס של 1 ל-20, במטרה להעלות את מחיר מנייתה. מועצת המנהלים אישרה את ההצעה כצעד מקדים למהלך הפיצול המתוכנן בחברה, בו יופרדו חטיבות החומרה וחטיבות התוכנה לחברות נפרדות.



החברה מסרה כי איחוד המניות ייצא לפועל ב-15 בספטמבר. כחברות טכנולוגיה רבות, סובלת פאלם כבר תקופה ארוכה מהאטה בעסקיה ומנפילת מנייתה. מניית החברה, שבשיאה נסחרה ביותר ממאה דולר, נסחרת כעת במחיר זעום של 66 סנט.



מהלך זה יגרום כאמור לעלייה מלאכותית במחיר מניית החברה, תוך צמצום של מספר המניות הנסחרות. לחברה כעת כ-580 מיליון מניות נסחרות, ובתום המהלך יהיו לה 29 מיליון.



"מהלך איחוד המניות המתוכנן סולל את הדרך להפרדת עסקי פאלם", אמר אריק בן חמו, יו"ר ומנכ"ל החברה. בן חמו מציין כי המחיר החדש של המניה יאפשר לחברה למשוך משקיעים חדשים.



בעשרים הימים שלאחר איחוד המניות תיסחר החברה תחת הסימול PALMD, ובתום תקופה זו תחזור החברה לסימולה המוכר, PALM.



ברבעון שהסתיים ב-31 במאי רשמה פאלם הפסד נקי של 27.5 מיליון דולר. החברה רשמה הכנסות של 233 מיליון דולר, בהתאם להכנסות המונמכות ברבעון. לאחרונה העריך יו"ר פאלם, אריק בן חמו, כי שוק מחשבי כף היד צפוי לצמוח בשיעור של 10% בשנת 2003. ראוי לציין כי שיעור הצמיחה שצופה בן חמו לשוק הוא נמוך במעט מתחזיות האנליסטים למגזר זה. בן חמו גם מעריך כי מוצרים חדשים שייצאו לשוק יאיצו את מכירות מחשבי כף היד ברבעונים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully