וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופלוס תשלים עד סוף השנה גיוס של 10 מיליון דולר מקרנות ישראליות ומהמזרח הרחוק

עודד חרמוני

2.10.2002 / 18:28

החברה מינתה את יאיר אלפרן, מנכ"ל Ingentix לשעבר, למנכ"ל החדש; אופלוס החלה את הגיוס לאחר הרחבת המכירות שלה, שצפויות להגיע ב-2003 ל-3 מיליון דולר



חברת הסטארט אפ אופלוס (Oplus) הישראלית, המייצרת שבבים לצגי טלוויזיה דיגיטליים, עומדת להשלים בחודשיים הקרובים את סבב גיוס ההון השלישי שלה, בהיקף של 10 מיליון דולר מקרנות ישראליות וקרנות מהמזרח הרחוק.



אופלוס החלה את הגיוס לאחר הרחבת המכירות שלה, שצפויות להגיע בשנת 2003 ל-3 מיליון דולר. בחודש יוני השנה השלימה אופלוס את סבב גיוס ההון השני שלה, בהיקף של 6.5 מיליון דולר לפי שווי של 26.5 מיליון דולר לאחר הכסף, לאחר שהחלה את הגיוס, בחודש יולי 2001, עם שווי גבוה בהרבה - 80 מיליון דולר לאחר הכסף. לא ידוע מה שווי החברה בגיוס ההון הנוכחי.



קרן דפטה היא המשקיע העיקרי בחברה, ועד היום השקיעה בה 4.5 מיליון דולר מתוך 10 מיליון הדולר שגייסה החברה מאז הוקמה ב-1993.



במקביל נודע כי ד"ר יאיר אלפרן, עד לאחרונה מנכ"ל Ingentix (המיזם המשותף שהקימו חברת הסטארט אפ הישראלית סייפן בשיתוף עם יצרנית השבבים אינפיניון) התמנה למנכ"ל אופלוס, במקומו של מייסד החברה, ד"ר יוסף סגמן, שימשיך לשמש בתפקיד במועצת המנהלים של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully