וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ החדשות נערך לעלייה לשידורי ניסיון בתוך מספר חודשים

רוני קורן-דינר

2.10.2002 / 18:47

כך נודע ל-TheMarker; המתכונת הנבחנת: שידור במשך 8-10 שעות ביום; בכך מבקשים ראשי החברה להיערך למתן מענה לאפשרות של מלחמה אזורית ולבדוק את תזרים ההכנסות הצפוי



חברת חדשות ישראל, זכיינית ערוץ החדשות הייעודי, נערכת לעלייה לשידורי ניסיון בתוך מספר חודשים - כך נודע ל-TheMarker. בכך מבקשים ראשי החברה ובעלי המניות בה להיערך למתן מענה לאפשרות של מלחמה אזורית (ובמקרה כזה לנסות לשחזר את ההצלחה של ערוץ CNN במלחמת המפרץ), וכן לבדוק את תזרים ההכנסות הצפוי לערוץ במתכונת שידור מלאה.



לדברי בכירים בחברה, המתכונת שנבחנת כרגע היא שידור במשך 8-10 שעות ביום במסגרת אפיק 7 בממיר הטלוויזיה, שהוקצה לערוץ ע"י המועצה לשידורי כבלים ולוויין. שידורי הניסיון מחייבים היערכות לוגיסטית מורכבת וגיוס מאסיווי של כוח אדם, וכן אישור מיוחד מהמועצה. יצוין כי חדשות ישראל עדיין לא פנתה למועצה בנושא ולא החלה בגיוס עובדים.



חדשות ישראל, בראשות משה שלונסקי (בעלים: פורמולה, משפ' רויכמן ואולפני ג"ג), קיבלה לפני מספר שבועות רשיון שידור לערוץ חדשות ממומן פרסומות, והצהירה על עלייה לאוויר במארס 2003. בשלב זה עדיין לא ברור האם החברה תוכל לממש את ההבטחה, בשל קשיים בגיוס הכנסות ממכירת תכנים: החברה נכשלה במכרז להפקת החדשות לערוץ הייעודי בשפה הרוסית, היא מתמודדת במכרז שמקיימות חברות הכבלים על הפקת חדשות אזוריות, ולדברי בכירים בחברה טרם הסתיים המו"מ עם ערוץ 10 בעניין המשך הפקת מהדורות החדשות עבורו.



חוזה מחודש עם ערוץ 10 מחייב שינוי חקיקה, שכן הערוץ מחויב על פי תנאי הזיכיון שלו להקים חברת חדשות עצמאית בשנה השנייה לפעילותו. החוזה עם חדשות ישראל מסתיים בינואר, והנהלת ערוץ 10 כבר הודיעה כי לא תחדש את ההתקשרות. ערוץ 10 אף מנהל מו"מ עם עורך "אולפן שישי", רם לנדס, לתפקיד מנכ"ל ועורך ראשי של החברה העצמאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully