וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת הרכש של כלל ודסק"ש קרבה? מניית סאיטקס עולה ב-10% במחזור ער

שירלי יום-טוב

2.10.2002 / 23:15

המניה זינקה בת"א בכ-8%; לפני כחודש הודיעה כלל על כוונה לרכוש יחד עם דסק"ש 6%-10% נוספים ממניות סאטיקס; סמנכ"ל הכספים של סאיטקס: אנו לא יודעים כיצד העניין מתקדם



מניית סאיטקס נהנית היום ממומנטום חיובי בבורסת הנאסד"ק ועולה כעת ב-10% למחיר של 1.5 דולרים במחזור גבוה מהממוצע לה. גם בבורסה בת"א עלתה היום המניה בשיעור חד, של 8.3%, תוך ריכוז מחזור הגבוה פי 7 מהמחזור היומי הממוצע לה. לפי הערכות של גורמים בשוק ההון הסיבה לעליות במניה היום טמונה בהתקדמות בכל הנוגע להצעת הרכש של חברת כלל ושל דיסקונט השקעות ליתרת מניות החברה אשר נמצאות בידי הציבור.



בסוף אוגוסט הודיעה חברת כלל תעשיות והשקעות לבורסה כי היא מתכננת לבצע יחד עם חברת דיסקונט השקעות הצעת רכש ל-6%-10% ממניות סאיטקס. כלל ודסק"ש מחזיקות כל אחת ב-22% ממניות סאיטקס, כלומר החזקתן המשותפת בחברה היא 44% מהון המניות.



כלל מסרה אז כי היא טרם החליטה לגבי תנאי הצעת הרכש ומה יהיה היקפה המדויק וכי ההחלטה תלויה בין השאר בבדיקות רגולטוריות.



חברת כלל סירבה היום להגיב להערכות אלו. גם בסאיטקס נמנעים מלהתייחס. יהל שחר, סמנכ"ל הכספים של החברה, אומר כי הוא אינו יודע את הסיבה העומדת מאחורי הזינוק במניה. "סאיטקס לא פירסמה הודעה כלשהי שיכולה להשפיע על המניה", הוא אומר. ביחס להצעת הרכש אומר שחר כי אין לו פרטים לגבי העניין. "הם שואלים אותנו מדי פעם שאלות אבל אנו לא יודעים כיצד העניין מתקדם ואין לנו הערכת זמן לגבי פרסומה של הצעה כזו", הוסיף.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully