וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון מתוק: ביהמ"ש קבע - לינדט לא גנבה את דובוני השוקולד

24.9.2015 / 13:06

הריבו, יצרנית דובוני הגומי המפורסמים תבעה את חברת השוקולד לינדט בעקבות דובי השוקולד שזו החלה לייצר. בית המשפט בגרמניה קבע כי לא מדובר בהפרת זכויות יוצרים

מערכת וואלה!

סכסוך עקוב מסוכר הגיע אתמול לסיומו, כשבית משפט בגרמניה קבע שדובון השוקולד של חברת "לינדט" השוויצרית אינו מהווה העתקה של דובון הגומי המפורסם של חברת "הריבו" הגרמנית.

כבר ב-2012 הגישה "הריבו" תביעה נגד חברת השוקולדים השוויצרית בגין גניבת הסמל המסחרי שלה, שקיים מאז 1920 - דובי זהוב עם פפיון אדום. לטענת "הריבו", הדובי הזהוב שלינדט החלה לייצר ב-2011 עשוי לבלבל את הלקוחות שיחשבו שמדובר במוצר שלה, טענה די חלשה לאור העובדה שמדובר במוצר עשוי שוקולד ולא גומי.

"לינדט", מצדה, טענה שדובוני השוקולד הם רק וריאציה נוספת לסדרת ארנבי השוקולד שמוציאה החברת לקראת חג הפסחא ודחתה כל טענה של יריבתה שמדובר בהעתקה. השבוע, הסכסוך הגיע לסיומו בהכרעת בית המשפט, שקבע: לא דובונים ולא יער.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • לינדט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully