וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאואר גייסה עוד 44.7 מיליון דולר משותפיה האסטרטגים

אלי דניאל

3.10.2002 / 7:35

עד היום השקיעו שותפיה של החברה כ-260.7 מיליון דולר - כ-85% מהתחייבותם הכוללת; כשליש מההשקעה הנוכחית ייחשב כמקדמה על חשבון רכישות עתידיות ממפעל ה-Fab 2

שותפיה האסטרטגיים של טאואר סמיקונדקטור העבירו לידיה כ-44.7 מיליון דולר עבור מפעל ה-Fab 2. עד היום קיבלה החברה 85% מסכום ההשקעה הכולל לו התחייבו משקיעים אלה, כלומר, סך של כ-260.7 מיליון דולר מתוך התחייבות להשקעת סכום של 305 מיליון דולר. התשלום האמור הוא בגין השגת אבן הדרך הרביעית, הכוללת הפקת כמות ראשונית של פרוסות סיליקון במפעל ה-Fab 2.

בחברה מציינים כי סך של כ-14.7 מיליון דולר מתוך התשלום הנוכחי נצבר לזכות השותפים כמקדמה אותה הם יוכלו לקזז מתשלומים בגין רכישות עתידיות ממפעל ה-Fab 2.

בתמורה ליתרת ההשקעה בסך של 30 מיליון דולר, הנפיקה טאואר כ-6.1 מיליון מניות רגילות לפי מחיר של כ-4.91 דולרים למניה (המחיר הממוצע של מניית החברה ב-30 ימי המסחר שקדמו לתשלום). הנפקת המניות בוצעה באופן שלסנדיסק, אליאנס סמיקונדקטור ומקרוניקס אינטרנשיונל הונפקו כ-1.34 מיליון מניות, כל אחת, לחברה לישראל טכנולוגיות (אי.סי.טק) הונפקו כ-1.49 מיליון מניות. כמות קטנה יותר של מניות בהיקף של כ-448 אלף מניות הונפקה לקוויקלוג'יק ואילו לקרן אתגר II הונפקו כ-149 אלף מניות.

בימים אלה מבצעת החברה הנפקת זכויות לבעלי מניותיה ולעובדיה המחזיקים באופציות, כאשר סך תמורת ההנפקה הצפויה הינו כ-34 מיליון דולר. כמו כן, תמורה בהיקף של כ-20 מיליון דולר עשויה להתקבל ממימוש כתבי אופציה אותם תחלק החברה במסגרת הנפקת הזכויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully