וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה בין הנהלת טלרד לעובדי המפעל בלוד לקראת תוכנית הקיצוצים

חיים ביאור

3.10.2002 / 9:07

התוכנית כוללת פיטורי 300 עובדים המועסקים במסגרת הסכם העבודה הקיבוצי ועוד עשרות עובדים המועסקים באמצעות חוזים אישיים



הנהלת חברת התקשורת טלרד נטוורקס, שבבעלות כור , זימנה להיום בצהריים את כל עובדי הייצור, ההנדסאים והטכנאים המועסקים במפעל בלוד, כדי להסביר להם את הסיבות לתוכנית הקיצוצים הצפויה בחברה. התוכנית כוללת, בין היתר, פיטורי 300 עובדים המועסקים במסגרת הסכם העבודה הקיבוצי ועוד עשרות עובדים המועסקים באמצעות חוזים אישיים.



מנכ"ל החברה, ראובן אבי-טל, יציג בפני העובדים את ההרעה בתנאי הסחר בהם פועלת החברה, לרבות הירידה במחירי השוק של תוצרת החברה, המחייבת, לדבריו, "מהלכים כואבים אך חיוניים".



יו"ר ועד עובדי טלרד, דני אוחיון, אמר כי בנוסף לחשש מפני הפיטורים, קיימת בקרב העובדים תסיסה מכיוון שבראש השנה האחרון, התנתה הנהלת החברה את מתן השי לחג בחתימה על מסמך לפיו אין לעובד תביעות כלשהן כלפי ההנהלה.



לטענת אוחיון, העובדים המאוגדים בוועד הכללי הונחו שלא לחתום על המסמך בעוד שוועד המהנדסים בטלרד הסכים לתנאי ולפיכך מהנדסי החברה קיבלו את השי.



מזכירות ההסתדרות במרחב השפלה אמורה להכריז הערב על סכסוך עבודה בטלרד, בעילה של הפרת הסכמים קיבוציים. ביום ראשון מתכוון גם ועד העובדים הכללי לכנס אסיפת עובדים, במחאה על הוצאת עבודות ייצור מטלרד לקבלני משנה.



דובר טלרד אמר בתגובה כי טענת הוועד בעניין השי לחג היא שקרית. "ההנהלה ביקשה מהוועדים לוותר על השי, בסך כולל של מיליון שקל; חברי ההנהלה ויתרו עליו ראשונים. מכיוון שהוועד לא הסכים לוותר על השי, הצענו שכל עובד יקבל מחצית מהשי, תלושי קנייה בסך 315 שקל, אך הוועד סירב".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully