וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירז פורצת לסקנדינוויה: חתמה על חוזה לאספקת שירותי פיתוח תוכנה ל-2 מוסדות פיננסיים בדמנרק בתמורה ל-80 מיליון שקל

TheMarker

3.10.2002 / 11:45

מנכ"ל לירז: בעקבות החוזה נציג צמיחה של 30% במכירות בשנתיים הקרובות; החברה הבת BluePhoenix Solutions תקלוט כ-70 עובדים של אחד הלקוחות



חברת לירז מערכות , מקבוצת פורמולה , הודיעה היום כי חתמה על חוזה לאספקת שירותי פיתוח תוכנה לשני מוסדות פיננסיים בדנמרק תמורת 80 מיליון שקל, לתקופה של שנתיים.



המוסדות עימם נחתם החוזה משרתים כ-70 בנקים בדנמרק. החברה הבת של לירז, BluePhoenix Solutions, תקלוט כ-70 עובדים של אחד הלקוחות, על מנת לספק את שירותי התוכנה. עובדים אלה עושים שימוש בתוכנת AppBuilder של BluePhoenix Solutions, המיועדת לגופים פיננסיים. התוכנה נמכרה עד היום ללקוחות באירופה, ארה"ב ואסיה.



"העסקה הנוכחית נותנת לנו ביטחון לגבי מחזור המכירות הצפוי שלנו בשנתיים הקרובות, שצפוי לגדול בכ-30%", אמר היום מנכ"ל לירז, יוסי שמש. "זהו החוזה הראשון שלנו בתחום המערכות הפיננסיות בסקנדינוויה". להערכתו, כיום פועלים בדנמרק כ-200 מוסדות פיננסיים, בעיקר בנקים, והם מהווים פוטנציאל לצמיחה עתידית בכל ארצות סקנדינוויה. יצוין כי ההסכם מבוסס על שעות ייעוץ מינימליות ויש סיכוי להתרחבות הפעילות וגידול בהכנסות על פני זמן.



שמש ציין כי הוא עומד מאחורי ההבטחה שלו להציג שיפור מתמשך ברווחיות התפעולית של החברה והחוזה הנוכחי בוודאי תומך בהבטחתו.



חברת לירז מערכות דיווחה ברבעון השני על רווח של 5.8 מיליון שקל, לעומת רווח של 1.1 מיליון שקל ברבעון הקודם והפסד של 35.2 מיליון שקל ברבעון המקביל. עיקר הגידול ברווח נובע מרווח הון של 5.5 מיליון שקל בגין מכירת לוול 8. מכירות לירז הסתכמו ברבעון ב-27.6 מיליון שקל, גידול של 15% לעומת הרבעון הקודם, אך ירידה של 28% לעומת הרבעון המקביל. מכירותיה של לירז במחצית הראשונה של השנה הסתכמו בכ-51 מיליון שקל והרווח החצי שנתי הסתכם בכ-6.9 מיליון שקל.



במהלך הרבעון רשמה לירז גידול של 15% במכירות, שנבע בעיקר מהכנסותיה של החברה ההולנדיתBluePhoenix, אשר רכשה את פעילותה של לוול 8. הכנסות החברה ההולנדית הושפעו מהפיחות בשער השקל לעומת היורו, אשר תרם את מרבית הצמיחה. עלות המכירות של החברה גדלה בשיעור של 11% לרמה של 14.8 מיליון שקל. גידול זה נמוך משיעור הגידול במכירות, דבר המעיד על התייעלות בתחום הוצאות זה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully