וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: מניות הפיננסים מובילות את הבורסות לירידות; פרנקפורט מאבדת 1.9%

רן דוידוב

3.10.2002 / 11:39

דויטשה בנק וקומרצבנק יורדים ב-3.7% ו-4.4% בהתאמה; נפילות במניות השבבים בעקבות אזהרת ההכנסות של AMD - אינפיניון נופלת ב-7.3%



שוקי המניות האירופים רושמים ירידות שערים על רקע הנפילות אתמול בוול סטריט. המשך החשש מפני השלכות מתקפה אמריקאית על עיראק מושך גם הוא לירידות. דויטשה בנק מוביל את מגזר הפיננסים לירידות לאחר הורדת המלצה של גולדמן סאקס. בלונדון יורד ה-FTSE ב-0.8%; הדקס בפרנקפורט נסוג ב-1.9%; מדד ה-CAC 40 בפאריס מאבד 0.8%.



מניות השבבים רושמות ירידות חדות לאחר שיצרנית המיקרו מעבדים האמריקאית AMD פירסמה אתמול אזהרת הכנסות לרבעון השלישי וצפתה הפסד תפעולי ניכר. אינפיניון הגרמנית נופלת ב-7.3%; ST מיקרואלקטרוניקס מאבדת בפאריס 4.3%; פיליפס יורדת ב-4.6%.



ירידות חדות במגזר הפיננסים, בפרנקפורט מאבד דויטשה בנק 3.7% לאחר שגולדמן סאקס הוריד את המלצתו למניה מ"תשואת יתר" ל"תשואת שוק" בשל החשש מפני גידול בצבר החובות המסופקים של הבנק. מתחרהו קומרצבנק יורד ב-4.4%; חברת הביטוח הגרמנית אליאנץ מאבדת 3.3%.



פורטיס, חברת השירותים הפיננסים הגדולה בבלגיה, אמרה שערך אחזקותיה המנייתיות נפל לרמה הנמוכה ב-2.1 מיליארד יורו מהמחיר ששולם עבורן. מניית החברה יורדת ב-3.4%.



קרדי סוויס יורדת ב-5% על רקע האפשרות שסוכנות S&P תוריד את דירוג האשראי של הבנק השני בגודלו בשווייץ. אתמול הודיעה הבנק על הזרמת 2 מיליארד פרנק שווייצי לחטיבת הביטוח ווינטרתור. ייתכן ויהיה צורך בהזרמת כספים נוספים בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully