וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתם הסדר טיעון בין רשות ההגבלים למנכ"ל רבינטקס בעניין תיאום מחירים במכרז אפודים לצה"ל

אמיר הלמר

3.10.2002 / 13:31

המנכ"ל, זאב רבינוביץ', יודה שסיכם עם מתחרה שתגיש הצעה מופרזת תמורת כסף; יוטלו עליו 5 חודשי עבודות שירות וקנס בסך 375 אלף שקל



רשות ההגבלים העסקיים הגישה לאחרונה כתב אישום כנגד זאב רבינוביץ', מנכ"ל חברת רבינטקס , בעניין תיאום הצעת מחיר במכרז של משרד הביטחון עבור רצועות של אפודים בצה"ל.



יחד עם כתב האישום הוגש לבית המשפט הסדר טיעון, על-פיו יתבקש בית המשפט לגזור על רבינוביץ' 5 חודשי מאסר בפועל שיומרו לריצוי בעבודות שירות, וקנס של 375 אלף שקל.



רבינטקס הינה חברה ציבורית תעשייתית אשר נוסדה בשנת 1966 ונשלטת בידי משפחת רבינוביץ'. רבינטקס עוסקת בייצור, יצוא ושיווק מוצרי מיגון, ומרבית מהיקף פעילותה בישראל נגזרת מהזמנות של משרד הביטחון. זאב רבינוביץ' הינו מנכ"ל החברה ובעל מניות בה.



על-פי כתב האישום, פנה רבינוביץ' אל מנכ"ל חברה מתחרה, והציע לו להימנע מהגשת הצעת מחיר במכרז שפירסמה התעשייה הצבאית בדצמבר 1997, לתפירת רצועות עבור אפודים בצה"ל. בסמוך לאחר מכן סיכם רבינוביץ' עם מנכ"ל החברה המתחרה כי זו תגיש במכרז הצעת מחיר מופרזת, בהתאם למחיר שנקבע על-ידי הנאשם, תמורת תשלום של 50 אלף שקל.



על-פי הסדר הטיעון, יודה רבינוביץ' במעשים המיוחסים לו בכתב האישום, ובית המשפט יתבקש לגזור על רבינוביץ' 5 חודשי מאסר בפועל, שיומרו לריצוי בעבודות שירות, וכן קנס של 375 אלף שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully