וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרפ"ק ואיתמר פטישי עושים הנחה לטכנופלסט ונצ'רס: לוקחים על עצמם תשלום שכר המנכ"ל בסך 870 אלף שקל בשנה

אלי דניאל

3.10.2002 / 14:29

חברת הניהול של קרן ההון סיכון נושאת החל מ-1 באוקטובר 2002 בתשלום שכרו של גד דרור; הנימוק: הקטנת ההוצאות התפעוליות השוטפות של הקרן



מצבה המידרדר של קרן ההון סיכון טכנופלס ונצ'רס , אשר הפסידה ברבעון השני של השנה כ-19.9 מיליון שקל - בדרך להפסד מצטבר של כ-31.3 מיליון שקל מאז תחילת השנה - הוביל את חברת הניהול שלה "פטישי-שרם, פודים וקלנר ניהול" לסייע לה בדרך מקורית: תשלום שכרו של המנכ"ל, דרור גד.



חברת הניהול לקחה על עצמה לשאת בהוצאות השכר של גד, המסתכמות ב-870 אלף שקל בשנה, החל מה-1 באוקטובר 2002, . צעד זה נועד להקטין את ההוצאות התפעוליות השוטפות של טכנופלס ונצ'רס, הוצאות שהסתכמו ברבעון השני של השנה בכ-1.6 מיליון שקל.



על פי הסכם הניהול, שנחתם בין הקרן ובין חברת הניהול שלה במהלך אוגוסט 1999, התחייבה חברת הניהול לנהל את השקעותיה של הקרן לרבות איתור השקעות שכאלה, בדיקתן, ניהול מו"מ לכריתת הסכמי השקעה חדשים וליווי ופיקוח על החברות בהן השקיעה הקרן. תמורת שירותי הניהול משלמת טכנופלס ונצ'רס לחברת הניהול דמי ניהול בשיעור של 3% מהונה העצמי, כאשר התשלום המינימלי הועמד על 500 אלף דולר לשנה.



לאור ההפסדים הכבדים שצברה טכנופלס ונצ'רס במהלך השנה וחצי האחרונות - הפסדים בהיקף של כ-87.8 מיליון שקל - הצטמק ההון העצמי שלה והוא הסתכם בתום הרבעון השני של השנה בכ-50.5 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully