וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנ"ר לביהמ"ש: אין מספיק מידע לקבוע אם הפשרה בין בזק לתבל ראויה ואינה מהווה העדפת נושים

אמיר הלמר

3.10.2002 / 14:47

לאחרונה חתם יוכמן עם בזק על הסכם פשרה לפיו תשלם תבל לבזק -25.7 מיליון שקל בגין חובות עבר



נציגת הכונס הרשמי, כלנית הרמלין, הודיעה היום לביהמ"ש כי לעת עתה אין בידה די נתונים בכדי לנקוט עמדה עניינית בבקשה שהגיש לאחרונה נאמן תבל, רו"ח צבי יוכמן, לאשר את הסכם הפשרה בין תבל לבזק . על פי הסכם זה תשלם תבל לבזק 25 מיליון שקל לסיום המחלוקת בין החברות לגבי התשלום בעבור תחזוקת תשתיות.



נציגת הכנ"ר התבקשה ע"י השופטת אלשייך להגיב בקשה לאישור ההסדר הפשרה שהגיש יוכמן באמצעות עו"ד דרור ויגדור. בהסכם הפשרה נקבע כי החוב של תבל לבזק, עד ליום שבו ניתן צו הקפאת הליכים לבקשת תבל, הוא 25.7 מיליון שקל.



עוד הוסכם בין החברות כי ההסכם ביניהן מ-1990, שבו סוכם על השימוש של תבל בתשתית של בזק תמורת 10 מיליון שקל לרבעון, ימשיך להיות בתוקף למרות הודעות בזק על ביטולו. נציגת הכנ"ר מציינת כי לא הוצג בפניה כל נתון על פיו ניתן להחליט אם הפשרה היא ראויה או לא.



לדברי הרמלין לא מפורט בהסכם מה הסכום המקורי שנתבע ע"י בזק ועל מה התפשרו הצדדים. כמו כן, לא מפורט כיצד הגיעו הצדדים לסכום של כ-25 מיליון שקל, אותו תשלם תבל. לאור זאת, מציינת הרמלין, אין ביכולתה להגיב עניינית לבקשה ואינה יכולה לקבוע האם מדובר בהסדר ראוי שאין בו העדפת נושים כלשהי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully