וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונה מפרק זמני לפליי פור לס: היקף החובות 10 מיליון שקל

אמיר הלמר

3.10.2002 / 17:27

בבקשה שהוגשה לביהמ"ש על ידי 45 מעובדי החברה נטען כי החברה חייבת להם למעלה ממיליון שקל עבור שכר עבודה לחודשים אוגוסט ספטמבר



ביהמ"ש המחוזי מינה היום את עו"ד ישראל פניני למפרק הזמני של חברת פליי פור לס, המתמחה בשיווק של חבילות נופש בארץ ובחו"ל ובעיקר בדילים וטיסות של הרגע האחרון. החברה אף מפעילה אתר אינטרנט בתחום זה.



בבקשה שהוגשה היום לביהמ"ש על ידי 45 מעובדי החברה, באמצעות עו"ד אמיר דולב, נטען כי החברה, שהעסיקה בשיאה 80 עובדים, נקלעה לקשיים חמורים ופיטרה את כל עובדיה כאשר מנכ"ל החברה דני בקנשטיין התפטר ב-17 לספטמבר.



עוד נטען בבקשה כי החברה לא שילמה לעובדיה שכר עבור חודש אוגוסט, וכי לאחר חלוף מועד התשלום הבטיח נציג הבעלים של החברה - רוני גולן - כי העיכוב בתשלום נובע מתקלה ושכרם ישולם בתוך מספר ימים.



העובדים טוענים כי הם הסתמכו על מצג זה, והמשיכו לעבוד בחברה גם לאחר המועד הצפוי לתשלום (10 לספטמבר). אולם עם חלוף הימים והפרסומים שנלוו למצב החברה, לדבריהם, הם קיבלו במפתיע מכתבי פיטורים ושכרם לא שולם. העובדים טוענים כי החברה חייבת להם למעלה ממיליון שקל עבור שכר עבודה לחודשים אוגוסט ספטמבר.



העובדים טוענים עוד כי בתקופה האחרונה מבריחה את נכסיה שכן ספקי החברה - המספקים לה חבילות נסיעה וטיסות - חדלו לעבוד עם החברה וניתנה לעובדים הוראה להפסיק לחייב לקוחות באמצעות החברה ולחייבם בגין רכישת כרטיסים לחשבון הספקים ישירות. כמו כן נטען כי בתקופה האחרונה נותבו הכנסות החברה ישירות לכיסם של הספקים תוך העדפת נושים. המדובר בסכומים של מאות אלפי שקלים, על פי הנטען.



עוד נטען כי מלבד העובדים חייבת החברה כ-2.5 מיליון שקל לבנק לאומי וכ-6 מיליון שקל לספקיה, וכי סך חובות החברה עומדים על כ-10 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully