וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד עורכי דין הגיש תביעה נגד טייסים באל על: "מסרבים לשלם שכר טרחה"

אסף ברגרפרוינד

3.10.2002 / 21:58

בהסדר פשרה שהושג עם אל על לפני כשנה קיבל כל אחד מהטייסים 800 אלף שקל בממוצע, ולמרות זאת, טוען המשרד, מסרבים הטייסים לשלם לו את שכר הטרחה שהוסכם עליו



משרד עורכי הדין נטוביץ, הלפרין ושות' הגיש היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה נגד 31 טייסים באל על לתשלום שכר טרחה בסך 2.7 מיליון שקל. מכתב התביעה, שהוגש באמצעות עו"ד בעז בן צור ממשרד וינרוט, עולה כי המשרד ייצג את הטייסים בתביעה שהגישו נגד אל על להשגת זכויות שנשללו מהם כעובדים בהגיעם לגיל 60.



בהסדר פשרה שהושג עם החברה לפני כשנה קיבל כל אחד מהטייסים 800 אלף שקל בממוצע, וסכום הפשרה הכולל היה 26.5 מיליון שקל. למרות זאת, טוען המשרד, מסרבים הטייסים לשלם לו את שכר הטרחה שהוסכם עליו.



מכתב התביעה עולה כי הוסכם שבשלב הראשון ישלם כל אחד מהטייסים לעורכי הדין שטיפלו בתביעתם נגד אל על סכום סמלי של 600 דולר, וכן כי שכר הטרחה הסופי יהיה 8% מהסכום שיקבלו הטייסים מהחברה אם תביעתם תתקבל. לטענתם, ניהלו במשך שנה מו"מ עיקש מול חברת אל על, והמשרד נשא בכל ההוצאות בניהול התיק, בהיקף של יותר מ-100 אלף שקל.



הסכם שכר הטרחה, הוסיפו עורכי הדין, לא הועלה על הכתב. ואולם, לדבריהם, במשך כל שלבי המו"מ עם אל על הבטיח ועד הפעולה שייצג את הטייסים לעורכי הדין כי "הם יכולים להסיר דאגה מלבם, וכי לא תיגרע זכותם לשכר הטרחה בשיעור שיוסכם עליו לשביעות רצונם". עורכי הדין טוענים כי לאחר שהובטחה זכותם של הטייסים לקבל פיצויי ענק בתביעתם, הודיעו כי אינם מוכנים לשלם שכר טרחה נוסף על ה-600 דולר ששולמו.



עוד נטען כי הטייסים פנו לחברת אל על מאחורי גבם ובלי ידיעתם של עורכי הדין, וביקשו לשנות את מנגנון הפיצוי. זאת, כדי שהסכומים יימסרו ישירות לטייסים ולא באמצעות עורכי הדין. עדיין לא הוגש כתב הגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully