וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקו צרפתי מאיים: לא אתן לפטר 1,500 עובדים מחברת החשמל

12.10.2015 / 12:16

יו"ר ועד עובדי חברת החשמל בדיון בוועדת הכלכלה על הרפורמה בחברה: "מצבה של חברת החשמל משתפר? רק נדמה לכם. אתם חושבים שנחלץ אתכם בסופה הקרובה? אתם טועים"

מיקו צרפתי יו"ר ועד העובדים של חברת חשמל במסע"ת בעקבות עיצומי עובדים, אוקטובר 2013. שלומי גבאי
העובדים לא ישלמו את המחיר. מיקו צרפתי/שלומי גבאי

"אם עופר בלוך (מנכ"ל חברת החשמל הנכנס) חושב שאתן לו לפטר 1,500 עובדים - הוא טועה. מצבה של חברת החשמל משתפר? רק נדמה לכם. אתם חושבים שנחלץ אתכם בסופה הקרובה? אתם כולכם טועים". כך איים יו"ר ועד עובדי חברת החשמל מיקו צרפתי בדיון שהסתיים כעת בוועדת הכלכלה בנוגע לרפורמה בחברת החשמל.

כידוע, לפני שנה וחצי הגישה ועדת יוגב את המלצותיה, ועדיין לא קיימת רפורמה במשק החשמל. בינתיים התחלפו שרי האנרגיה והאוצר, נכנס מנכ"ל חדש, משק הגז שבאמצעותו מייצרים את רוב החשמל נמצא בקיפאון ומצבה הפיננסי של חברת החשמל ממשיך להיות מאתגר.

"כולם מגלגלים את תפוח האדמה הלוהט למישהו אחר", טען צרפתי. "גם אני יכול לדבר על תיאוריות. זו לא חוכמה. אתם חושבים שהעובדים ישלמו את המחיר? אתם טועים".

עוד ביקר צרפתי את הטענה לפיה יש ליצור תחרות במשק החשמל: "כולם מקדשים פה תחרות, למרות שזה לא יוביל להוזלת מחיר החשמל. זה שטויות במיץ עגבניות. יש פה מישהו שמרוויח מזה. טייקונים שמוכרים חשמל לטייקונים ומאשימים את עובדי חברת החשמל בעליית מחיר החשמל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully