וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירביט זכתה במכרז לביטוח רכבי המדינה בשנת 2016

12.10.2015 / 16:03

לאחר שלא השתתפה במכרז לשנת 2015 זכתה השנה חברת הביטוח שירביט, יחד עם איילון וביטוח ישיר במכרז לביטוח 77 אלף כלי רכב של המדינה. חלקה של שירביט בכיסוי עלה לכ-16% ממספר כלי הרכב.

גיל ספיר מנכ"ל שירביט.
"הזכיה במכרז משקפת את התהליך שעוברת החברה בשנים האחרונות". גיל ספיר

חברת הביטוח שירביט זכתה במכרז ביטוחי הרכב של עובדי המדינה לשנת 2016. ביחד עם שירביט זכו במכרז גם חברות הביטוח איילון וביטוח ישיר. המכרז נועד לספק ביטוח ל-77 אלף כלי רכב של המדינה והיקפו מוערך ביותר מ-322 מיליון שקל בשנה.

שירביט לא השתתפה במכרז לביטוחי רכבי המדינה לשנת 2015, זאת לאחר מספר שנים בהן ביטחה את כלי הרכב של עובדי המדינה בשיעורים נמוכים. בשנת 2014 ביטחה שירביט כחמישה אחוזים מכלי הרכב של עובדי המדינה. במכרז הנוכחי עלה חלקה לכדי 16 אחוזים. גידול זה, מסבירים בשירביט, בא במקביל לשדרוג מערך שירות הלקוחות של החברה, אשר מעניקה כיום שירות בסטנדרט גבוה המבוסס על מערכות מידע מתקדות ועל טיפול מקצועי, מהיר ואישי.

גיל ספיר, מנכ"ל שירביטאמר כי "הזכיה במכרז משקפת את התהליך שעוברת החברה בשנים האחרונות, שבין היתר שמה דגש על שיפור משמעותי ברמת השירות ללקוחות, עליה ברווחיות והתמקדות באפיקים רווחיים בתחומי ביטוחי הרכב. אנו צופים המשך מגמה גם בשנה הקרובה והחזרה לביטוח כלי הרכב של עובדי המדינה הינה תחנה משמעותית להמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully