וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית פולקסווגן - עכשיו בגרסת דיקפריו

13.10.2015 / 13:09

חברת ההפקות של ליאונרדו דיקפריו יחד עם חברת פאראמונט רכשו את הזכויות ליצירת סרט על פי השערוריה שהסעירה את עולם הרכב כאשר התגלה שפולקסווגן זייפה את נתוני זיהום האוויר של המכוניות מתוצרתה

מערכת וואלה!

פצעי חברת הרכב הגרמנית פולקסווגן עדיין לא הגלידו וכבר יש מי שעומד לעשות על חשבונה הרבה מאוד כסף. אתרי הכלכלה בעולם מדווחים שחברת ההפקות של השחקן לאונרדו דיקפריו בשיתוף עם אולפני פרמאונט יפיקו בקרוב סרט על הפרשיה שזעזעה את תעשיית הרכב העולמית.

פולקסווגן, אחת מיצרניות הרכב הגדולות והוותיקות באירופה הודתה לאחרונה בזיוף נתוני הזיהום של מכוניות מתוצרתה. הפרשה הובילה להתפטרותו של מנכל החברה, מרטין ווינטרקורן, ולמחיקה של כשליש ממחיר מניית החברה.

שתי חברות ההפקה רכשו את הזכויות על ספרו העתידי של כתב הניו יורק טיימס, ג'ייק אווינג, שיגולל את סיפורו את המשבר העצום אליו נקלעה פולקסווגן לראשונה אחרי שבעים ושמונה שנות פעילות.

נקווה שהסרט יצליח יותר מהניסיונות של פולקסווגן להציל את תדמיתה בעולם.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully